Speelronde 26

Speelronde 26


  • Totaal aantal stemmers
    8

JMD

Well-known member
Zo, Grunn uit ook gewonnen, lees dat het tegen de verhouding in was. Het zal wel, 13 uit de laatste 5 duels. Nu de komende 4 wedstrijden 3x thuis en naar Fortuna. Win je die allevier (wat zou moeten) dan hou je vol druk op de ploegen boven je, en in die periode speelt Feyenoord tegen AZ en Ajax, dus de top3 gaat zeker niet alles winnen. Wie weet wat er dan nog mogelijk is. Plaats voor plaats doen, P4 lijkt wel zeker nu, dus we kunnen nu echt naar boven kijken zonder zorgen voor onder.
 

stc

Well-known member
Ik vond Lammers slecht spelen en Bruma zoals zo vaak slecht invallen. Voor de rest gewoon weer 3 punten in de tas en terug naar Eindhoven.
 

Batigoal

Well-known member
Zo zie je dat ondanks een crisis de traditionele topclubs altijd wel weer boven komen drijven qua klassering.
 

Batigoal

Well-known member
Kaliber neemt het missen van de bekerfinale wel heel zwaar op.

Ja en waarom is hij nu een soort nationale knuffelbeer die we allemaal zielig vinden? Het was gewoon een domme overtreding op een onnodige plek. Er zijn bovendien wel vaker spelers geschorst geweest voor een finale.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja en waarom is hij nu een soort nationale knuffelbeer die we allemaal zielig vinden? Het was gewoon een domme overtreding op een onnodige plek. Er zijn bovendien wel vaker spelers geschorst geweest voor een finale.
Ik vind het wel meevallen hoor. Hij heeft genoeg kritiek gekregen, bijvoorbeeld op het niet meeverdedigen vlak nadat ie die kaart had gekregen. Ook waren veruit de meesten het er wel over eens dat de kaart terecht was en dat het vooral dom van Klaiber was.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het wel meevallen hoor. Hij heeft genoeg kritiek gekregen, bijvoorbeeld op het niet meeverdedigen vlak nadat ie die kaart had gekregen. Ook waren veruit de meesten het er wel over eens dat de kaart terecht was en dat het vooral dom van Klaiber was.

Fox gaf hem gisteren uitgebreid aandacht en na afloop werd hij geprezen alsof hij ik weet wat voor ergs had meegemaakt en overwonnen. De aandacht was nogal overdreven.
 
Bovenaan