Speelronde 25

Omdat gevegt een poll wil

  • Hups Heracles

    Stemmen: 5 71,4%
  • PSV staat even boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%
  • PSV staat nog langer boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Abubakari

Well-known member
Nou... Los van het feit dat die beker niet leeg was. Eerst wordt de keeper van Sparta belaagd door een fan. Vervolgens krijgt hij die beker bier tegen z'n hoofd. Daarna ontploft er een bom op het veld, waar de cameraman die in de buurt stond nog dagen groggy van was. En daarna braken er massale vechtpartijen uit op de tribune. Dan kan ik me voorstellen dat je onder die omstandigheden niet wilt voetballen. Wel ben ik het met je eens dat verder voetballen zonder publiek (of die specifieke tribune leeg) van buitenaf wel een logische optie leek. Maar daar zal door de coördinator veiligheid ter plaatse wel een afweging in gemaakt zijn, vermoed ik.
Oh, ik dacht dat pleuris pas echt uitbrak toen ze gingen staken.
Maar dan nog, stadion leeg, blessuretijd uitspelen, klaar.
 

Batigoal

Well-known member
Maar komen er daarnaast ook nog straffen of gaan we gewoon vrolijk door alsof er niets aan de hand is tot het volgende incident?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh, ik dacht dat pleuris pas echt uitbrak toen ze gingen staken.
Maar dan nog, stadion leeg, blessuretijd uitspelen, klaar.
Die bom en die vechtpartijen gebeurde inderdaad vlak nadat ze van het veld waren gegaan. Maar dat zijn dus geen uitnodigende omstandigheden om vervolgens weer terug het veld op te gaan, natuurlijk.

Het is mij trouwens verder wel om het even. Gelet op de hele korte resterende speeltijd en het feit dat het Vitesse te verwijten valt dat die incidenten plaats hebben gevonden, leek het mij het meest praktische om die 0-1 tussenstand als eindstand te hanteren. Maar goed, de belangen zijn voor beide teams (en hun concurrenten) natuurlijk best groot, dus om de schijn van competitievervalsing tegen te gaan snap ik ook het argument wel om de resterende tijd uit te spelen. Voor beiden valt wat te zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Forza AZ

Well-known member
Maar komen er daarnaast ook nog straffen of gaan we gewoon vrolijk door alsof er niets aan de hand is tot het volgende incident?
Volgens mij is daar nog geen beslissing over genomen. De KNVB heeft alleen gezegd dat wat het sportieve element de wedstrijd uitgespeeld gaat worden.
 

erka

Well-known member
En afgelopen. Nijhuis heeft 0x moeten fluiten :D, behalve aan het begin en aan het eind.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooie overwinning. Eerste minuten wat druk, maar daarna niet meer in de problemen geweest.
 
Bovenaan