Speelronde 23

Wie wint de derby van het Oosten

  • FC Twente

    Stemmen: 3 100,0%
  • Go Ahead Eagles

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
En er zijn net zoveel voorbeelden dat het niks helpt, een trainerswissel. Omdat de spelersgroep gewoon niet de juiste samenstelling, klik of persoonlijkheden heeft. Ik weet niet zoveel van Van 't Schip zijn vaardigheden maar ik zie wel dat de groep niet in balans is.
Zeker, maar ik gaf slechts aan dat het wel kan. Alleen niet elke trainer kan dat.

Dat Schip niet echt geschikt was voor dit niveau wisten we van te voren al vanwege zijn beperkte en niet goeie cv. De spelersgroep is ook een zootje, maar helemaal geen afspraken en afstemming erin krijgen vind ik ook wat raar.
 

Hankie

Well-known member
Ajax zal een paar jaar moeten gaan doorselecteren en een trainer die duidelijkheid geeft en de eenvoudige juiste beslissingen neemt.
 

Abubakari

Well-known member
Vorig jaar hebben ze Bassey ook met winst verkocht. Uitverkoop houden en nu weer eens goed inkopen en je doet weer mee.
 

Makanaky

Well-known member
Een drol kun je misschien 1x voor een lolly verkopen maar als de pot wordt volgescheten heb je een probleem
 

Jef400

Well-known member
Nee, Schip komt verbitterd over en dat is sinds de winterstop. Misschien kan Ajax verhuizen naar Artis en dan verder gaan als slangenkuil.
Ik heb toevallig wat contacten in Oost en die verhuizing is van de baan omdat er in Artis niet genoeg ruimte is voor alle alfamannetjes die bij de club horen.
 
Bovenaan