Volgend jaar vrijdagavond.Zondagavond...🤢🤢🤢
Jullie spelen tenminste nog thuis. Wij moeten over 3 weken op zondag om 20.00u uit tegen Twente.Zondagavond...🤢🤢🤢
Houden de kleuters in de fanatieke vakken dan wel rekening met hun kinderbedtijd?Jullie spelen tenminste nog thuis. Wij moeten over 3 weken op zondag om 20.00u uit tegen Twente.
Nepsupporter.Volgende week Volendam thuis om 20.00. Ik blijf thuis.
Nepsupporter.
Zondag de 12e, toch? Dan heb ik helaas last van mijn keel. Niet echt ideaal om dan in de Kuip te zitten.Je mag mijn kaart lenen.
AjaciedZondag de 12e, toch? Dan heb ik helaas last van mijn keel. Niet echt ideaal om dan in de Kuip te zitten.
Nooit zo probleem gehad met vrijdagavond, wel met de maandagavond.Volgend jaar vrijdagavond.
RKC heeft een mand vol met die appeltjes.RKC heeft nog een appeltje te schillen met PSV nav de heenwedstrijd.
Dan neem je toch gewoon een megafoon mee, zodat je niet zo hard hoeft te schreeuwen.Zondag de 12e, toch? Dan heb ik helaas last van mijn keel. Niet echt ideaal om dan in de Kuip te zitten.
Ik neem aan dat die kleuters dan wel hun stadionverbod binnen hebben.Houden de kleuters in de fanatieke vakken dan wel rekening met hun kinderbedtijd?