Ja, leek hem toch echt net onder zijn oksel in zijn zij te krijgen. Raar dat de VAR daar niet naar kijkt.Belachelijke rode kaart voor RKC.
Welke dan? Wat voor andere opties had je voorin bijvoorbeeld? Of op het middenveld?Matig interview ook van Schippie. Gooide alles op de situatie, terwijl hij voor vandaag ook wel degelijk andere keuzes had kunnen maken.
In ieder geval niet je beste verdediger verkwanselen op de linksbackpositie waar hij zelf aangeeft zich niet prettig te voelen.Welke dan? Wat voor andere opties had je voorin bijvoorbeeld? Of op het middenveld?
Sterker nog, hij en Sosa zijn nog steeds basisspeler bij Kroatië.Hoe is die gozer ooit international geworden
Maar verder?In ieder geval niet je beste verdediger verkwanselen op de linksbackpositie waar hij zelf aangeeft zich niet prettig te voelen.
Heb ik ook gezegd, vloeken in de Ajax kerk maar zoveel punten verspelen is nog veel harder vloeken, hetgeen ik vanmiddag in 90+5 ook nog heb gedaan. Maar gezien de dramatische defensieve cijfers had dat al veel eerder gemoeten. Weinig Ajacieden die daar nog problemen mee hebben.Overigens zei Van 't Schip op de persco na het duel te overwegen om te switchen naar 5-3-2 omdat we daar meer een selectie voor hebben. Iets wat ik en anderen maanden geleden al zeiden, maar goed. Hopelijk brengt dat wat meer degelijkheid in het team.
Wat je zelf al aangeeft, 3-5-2 / 5-3-2.Welke dan? Wat voor andere opties had je voorin bijvoorbeeld? Of op het middenveld?
Helpt ook niet mee dat ie uitgefloten wordt en dat er gejuicht wordt als ie gewisseld wordt. Ik ben ook geen fan van Taylor maar in het stadion moet je je club steunen en het een jonge ploeg niet nog moeilijker maken.Van Opta:
Kenneth Taylor today:
• 0 key passes
• 0 crosses
• 0 long balls completed
• 0 shots on target
• 0 shots off target
• 0 dribbles completed
• 0 ground duels won
• 0 tackles
• 6 times possession lost