Speelronde 21

Speelronde 21


  • Totaal aantal stemmers
    7

Batigoal

Well-known member
Fraaie goal van Özyakup. Had natuurlijk wel rood moeten hebben.

Sparta brengt zichzelf weer eens in de problemen. Aanvallend is het armoedig, dus ik verwacht dat ze de komende maanden een vrije val maken op de ranglijst. Maar gelukkig zitten ook RKC en ADO in de competitie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Was opnieuw niet overtuigend, maar wel blij met de 3 punten van Twente tegen Sparta. Er is weer een beetje lucht. :duim:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Fraaie goal van Özyakup. Had natuurlijk wel rood moeten hebben.

Sparta brengt zichzelf weer eens in de problemen. Aanvallend is het armoedig, dus ik verwacht dat ze de komende maanden een vrije val maken op de ranglijst. Maar gelukkig zitten ook RKC en ADO in de competitie.

Ik heb alleen een stuk van de eerste helft gezien, maar las wel dat er iets gebeurde. Wat was daar aan de hand? En de vrije trap waar de 2-0 was ook bespottelijk natuurlijk. Emmen had recht zich te beklagen.

Vond trouwens die Frei wel een leuk handenbindertje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb alleen een stuk van de eerste helft gezien, maar las wel dat er iets gebeurde. Wat was daar aan de hand? En de vrije trap waar de 2-0 was ook bespottelijk natuurlijk. Emmen had recht zich te beklagen.

Vond trouwens die Frei wel een leuk handenbindertje.

Lompe tackle aan de zijlijn op Frei. Hij was te laat en het was onbeholpen, maar niet gemeen. Rood had inderdaad gekund. Die vrije trap voor de 2-0 was inderdaad onterecht. Eerste overtreding was van Malacia.

Verder met name het eerste half uur wel erg genoten van Ozyakup. Die jongen brengt wel echt iets extra's.
 

Batigoal

Well-known member
Lompe tackle aan de zijlijn op Frei. Hij was te laat en het was onbeholpen, maar niet gemeen. Rood had inderdaad gekund. Die vrije trap voor de 2-0 was inderdaad onterecht. Eerste overtreding was van Malacia.

Verder met name het eerste half uur wel erg genoten van Ozyakup. Die jongen brengt wel echt iets extra's.

Bij sommige supporters groeit nu zelfs het geloof in een eventuele titelstrijd. Hoever zie jij Feyenoord komen dit seizoen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij sommige supporters groeit nu zelfs het geloof in een eventuele titelstrijd. Hoever zie jij Feyenoord komen dit seizoen?

In elk geval niet in de titelstrijd. Advocaat doet het ontegenzeggelijk erg goed, maar het spel is nog steeds niet dermate overtuigend dat ik geloof dat we de rest van het seizoen bijna al onze wedstrijden gaan winnen. Een tweede plaats behoort wel tot de mogelijkheden omdat het bij PSV een puinzooi is en AZ toch altijd een wisselvallig team blijft. Maar met een derde plaats zou ik, na die superslechte seizoensstart, niet ontevreden mee zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Willem II handhaaft zich netjes in de kopgroep door thuis met 1-0 van Heracles te winnen.
Heracles zakt wat weg en staat nu nog maar 2 puntjes voor op grote broer uit Enschede. Dat wordt nog een leuke onderlinge strijd; wie wordt de beste (of minst slechte) van het Oosten?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een schopploeg; dat Fortuna. En dan zit de grootste schopper nog op de tribune.
 

JMD

Well-known member
Opstellingen Ajax en PSV
AJAX: Onana,Dest,Veltman,Martínez, Tagliafico,Gravenberch,v.d.Beek,Eiting, Babel,Tadic,Promes

PSV: Unnerstall,Dumfries,Schwaab, Viergever,Boscagli,Rosario,Ihattaren, Hendrix,Bruma,Lammers,Gakpo
 

De Groene Scout

Well-known member
Fraai VAR-momnetje weer.
Na de gemiste pingel gaat het spel al weer verder, maar heeft iemand op een schermpje gezien dat er te vroeg is ingelopen. Seintje naar de scheids, pingel opnieuw en nu wel raak.
 
Bovenaan