Speelronde 21

Speelronde 21


  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
De VAR vond het geen fout van Kuipers, die laatste geeft achteraf aan met de beelden naar een penalty te nijgen, maar hij vond het weer geen fout van de VAR dat hij niet naar de kant werd geroepen. Uiteindelijk heeft dus niemand een fout gemaakt bij deze situatie.:duim:
Ja, ik zag het interview... Echt ongelooflijk.
 

Maasveld

Well-known member
Zie net de beelden uit 3 hoeken terug van die overtreding op Dest. Mijn hemel, als je als VAR de scheids daarvoor niet naar de kant roept, kom op... Vanachter gezien vond ik het idd mwah, kan me voorstellen dat Kuipers het niet echt iets vindt, maar van achter de goal gezien is dit duidelijk.

Nijhuis vond het geen duidelijke fout. Als Kuipers hem wel had gegeven, had Nijhuis hem ook niet naar de kant geroepen.
 

JMD

Well-known member
Nijhuis vond het geen duidelijke fout. Als Kuipers hem wel had gegeven, had Nijhuis hem ook niet naar de kant geroepen.

Aha, Nijhuis was de VAR. Dat verklaart het. Die fluit zelden voor dat soort overtredingen idd.
 

Abubakari

Well-known member
Ook Van de Beek en Eiting voelen aan de spieren. Het is duidelijk dat er niet goed getraind wordt bij Ajax.

Veltman en Babel hebben geen spierblessure zei ten Hag. De naweeën van een ongekend zwaar jaar. Wel kut, zo heb je zelfs nog moeite met het slechtste PSV in 50 jaar, al kwam dat ook doordat ze voor rust niet meer afstand namen.

Unnerstal liet zien dat het een leuke keeper voor VVV is, maar dat ie zeker geen topkeeper is, dat moet zelfs Maasveld nu wel in de gaten hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Veltman en Babel hebben geen spierblessure zei ten Hag. De naweeën van een ongekend zwaar jaar. Wel kut, zo heb je zelfs nog moeite met het slechtste PSV in 50 jaar, al kwam dat ook doordat ze voor rust niet meer afstand namen.

Unnerstal liet zien dat het een leuke keeper voor VVV is, maar dat ie zeker geen topkeeper is, dat moet zelfs Maasveld nu wel in de gaten hebben.
Het is ook allemaal niet zo heel vreemd die blessures. We hebben allemaal gezien dat Ajax in december op het tandvlees liep en blij was dat er een winterstop kwam. Dan ben je als speler weliswaar 2 weken vrij, maar het is niet dat je in die 2 weken die volledige overbelasting weg krijgt. De pijntjes blijken er toch nog gewoon te zijn, zeker op wedstrijdniveau. Het was billenknijpen in de slotfase, maar als je dan weer alles bekijkt heeft PSV in de hele wedstrijd eigenlijk geen serieuze kans weten te creeren.

Unnerstall is een prima lijnkeeper, dat hebben we ook vandaag weer gezien, echter voetballend is het een ramp. Geen hoogvlieger uiteindelijk.
 

Maasveld

Well-known member
Veltman en Babel hebben geen spierblessure zei ten Hag. De naweeën van een ongekend zwaar jaar. Wel kut, zo heb je zelfs nog moeite met het slechtste PSV in 50 jaar, al kwam dat ook doordat ze voor rust niet meer afstand namen.

Unnerstal liet zien dat het een leuke keeper voor VVV is, maar dat ie zeker geen topkeeper is, dat moet zelfs Maasveld nu wel in de gaten hebben.

Ik heb nooit beweerd dat ie kan voetballen. Hij is aan de bal net zo dramatisch als Zoet. Op het gebied van ballen tegenhouden behoort ie echter tot de top van de Eredivisie.
 

Abubakari

Well-known member
De VAR vond het geen fout van Kuipers, die laatste geeft achteraf aan met de beelden een voorkeur te hebben voor een penalty, maar hij vond het weer geen fout van de VAR dat hij niet naar de kant werd geroepen. Uiteindelijk heeft dus niemand een fout gemaakt bij deze situatie.:duim:

Alleen RKC kreeg dit seizoen minder strafschoppen (1) dan Ajax (2). De laatste was uit tegen Sparta, op 1 september. Ook wel apart dat de meest aanvallende club op 1 na de minste strafschoppen mee krijgt.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Alleen RKC kreeg dit seizoen minder strafschoppen (1) dan Ajax (2). De laatste was uit tegen Sparta, op 1 september. Ook wel apart dat de meest aanvallende club op 1 na de minste strafschoppen mee krijgt.
Het valt inderdaad op, al kan ik mij aan de andere kant niet of nauwelijks momenten herinneren waarbij we wat extra strafschoppen hadden moeten krijgen. Wat dat betreft doen de tegenstanders het beter dan vorig jaar toen we in de dubbele cijfers eindigden qua strafschoppen.

Wat mij dit seizoen tegenstaat zijn de spelhervattingen van Ajax. Daar komt nooit wat uit. Die leveren meer gevaar op voor ons eigen doel in de omschakeling dan voor het doel van de tegenstander.
 
Bovenaan