Heel goed!Ik heb gestemd vriend
Ik zeg alleen niet wat.
Eerst de poll invullen!Zo, 3 wissels tegelijk bij PEC. Waar komen die zo ineens vandaan? Hebben ze de KNVB iets voorgelogen met hun spelerskrapte?
3 punten in mindering dan maar.
Ik ga er van uit dat ik de goeiste ben.Ik ben toch wel erg benieuwd naar wat DGS heeft gestemd
Wie weetIk ga er van uit dat ik de goeiste ben.
Hij is mijn Twentse vriend, dus dat kan niet anders.Wie weet
Alles leuk en aardig, maar wel eerst graag de poll invullen!Eerst een apéritief bij een behaaglijk open haardvuur met de auteurs van het voorwoord van mijn bestseller in de Zwolsche voetbalkathedraal. Ik mocht vervolgens in dat best denkbare gezelschap de eerste overwinning van PEC Zwolle meemaken tegen Heracles. De mislukte panenka van een overmoedige Vloet luidde een miraculeus slotakkoord in.
Deze zege smaakt naar méér!
De poll voldoet niet eens aan mijn laaggespannen criteria. De imperatieve aansporing cq Dalfsche Loreleilokroep laat mij in dier voege dan ook volledig koud.Alles leuk en aardig, maar wel eerst graag de poll invullen!
A picture tells more than...Ja allemaal leuk en aardig maar je wekt hiermee wel de indruk dat je gevegt geen lul vindt en dat kan toch nooit de bedoeling zijn.