Speelronde 20

Wat wordt het?

• Totaal aantal stemmers
    13

De Groene Scout

Well-known member
Toch wel bijzonder hoor die Brobbey. Staat een half jaar zo goed als droog in Duitsland, komt terug en pakt gewoon de draad van het scoren weer op.

JMD

Well-known member
Is dit een eufemisme voor: De Eredivisie is een speeltuin?
Dat, en al helemaal hoe PSV verdedigt. Maar laten we ook de perfecte voorzetten van Tadic niet vergeten. Brobbey kon amper meer lopen, dan heb je een assist nodig die precies op maat is.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Obispo.. Een paar jaar geleden vertelde Aadsje ons dat hij het grootste verdedigende talent sinds Rijkaard is. Nu gaan we natuurlijk niet twijfelen aan de opperkenner Aadsje, maar ik ben toch wel benieuwd wanneer we dat gigantische talent eens tot bloei zien komen.

JMD

Well-known member
Die Obispo.. Een paar jaar geleden vertelde Aadsje ons dat hij het grootste verdedigende talent sinds Rijkaard is. Nu gaan we natuurlijk niet twijfelen aan de opperkenner Aadsje, maar ik ben toch wel benieuwd wanneer we dat gigantische talent eens tot bloei zien komen.
Het is een degelijke verdediger, niet meer dan dat... Aadsje overdrijft wel vaker.

Max

Administrator
Forumleiding

Aadsje zijn visie nog gezien op de komst van Wålemark en Bassett?

JMD

Well-known member
Ajax doet niets meer en dat wordt dus afgestraft. Kansloos voetbal van ons vandaag.
Ook PSV deed niet veel hoor, maar het straft een fout direct af.

En PSV speelt net zo kansloos. Het is (de verslaggever noemde het al) een bokspartij tussen 2 zwaargewichten, die zijn vaak ook niet hoogstaand...

Bovenaan