Speelronde 20

Friesland

Well-known member
Ghoochannejhad mist in de tweede minuut een grote kans op 1-0, uit de aanval daarna krijgt Sparta een hoekschop waaruit de 0-1 volgt. Daarna gaat Heerenveen de 0-1 achterstand verdedigen en kan Ghoochannejhad uit een counter opeens weer scoren: 1-1. Daarna gebeurde er niets noemenswaardig meer.
 

Batigoal

Well-known member
Gaat lekker Sparta. Zoals verwacht een kansloze missie van Advocaat.

Prima jongen die Dumfries voor de camera. En een goede voetballer. Gezien zijn leeftijd gaat hij de Nederlandse top wel halen.
 

vakx2.0

Banned
Brenet moet gewoon 'Prutser' achterop zijn shirt laten zetten...

Stoer en makkelijk om dat vanuit het veilige Haarlem te droeftoeteren.

Nee, Brenet is niet het achtste wereldwonder.
Maar give him a break... hij staat noodgedwongen op een positie die niet de zijne is. Voor het teambelang.
Daardoor krijgt hij een hoop shit over zich heen, maar zolang er geen alternatief is zou een beetje dankbaarheid en respect op z'n plaats zijn.

Z'n statistieken doen weinig onder voor die 'fantastische Veltman' ... en zonder blind te zijn voor z'n regelmatige fouten, is het zonde om ook blind te blijven voor z'n vele goede acties. Leuk om 'm te bashen, maar m.i. verdient ie lof voor al die maanden dat hij op deze ook voor hem niet ideale positie z'n best doet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Stoer en makkelijk om dat vanuit het veilige Haarlem te droeftoeteren.

Nee, Brenet is niet het achtste wereldwonder.
Maar give him a break... hij staat noodgedwongen op een positie die niet de zijne is. Voor het teambelang.
Daardoor krijgt hij een hoop shit over zich heen, maar zolang er geen alternatief is zou een beetje dankbaarheid en respect op z'n plaats zijn.

Z'n statistieken doen weinig onder voor die 'fantastische Veltman' ... en zonder blind te zijn voor z'n regelmatige fouten, is het zonde om ook blind te blijven voor z'n vele goede acties. Leuk om 'm te bashen, maar m.i. verdient ie lof voor al die maanden dat hij op deze ook voor hem niet ideale positie z'n best doet.

Hahaha, meen je dit serieus? Als er eentje is die dankbaar moet zijn, is het juist Brenet zelf. Die mag met zijn beperkte kwaliteiten voor meerdere tonnen per jaar regelmatig minuten maken bij een topclub in Nederland.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een frustratie om Veltman er bij te halen omdat een PSV-fan ontevreden is met de gelegenheidsback van zijn eigen club.
 

vakx2.0

Banned
Is geen frustratie. Maar ik vind Veltman zeer beperkt, en kreeg de afgelopen weken steeds te horen dat ie 'fantastische statistieken' heeft.

Geeft de onzin van statistieken aan. Brenet, eveneens een beperkte speler, heeft namelijk ook fantastische statistieken. Met hem in de basis werd er een recordperiode lang niet verloren door PSV. Maar daarmee is het geen goede speler.

Ik vind alleen dat hij onevenredig hard en vaak wordt bekritiseerd. Just my two cents.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat een frustratie om Veltman er bij te halen omdat een PSV-fan ontevreden is met de gelegenheidsback van zijn eigen club.

Godallemachtig nou, te pas en te onpas Veltman er bij halen. Nog even en het gehele Midden-Oosten conflict ligt aan Veltman. Maar goed, het zal wel aan zijn bovengemiddelde interesse in Aajx liggen.
Roep ik gewoon vanuit het veilige Haarlem.
 

vakx2.0

Banned
Wat 'n frustratie om je met twee man sterk zo druk te maken om 'n doodgewone post.

Roep ik richting het veilige Haarlem.
 

Batigoal

Well-known member
Godallemachtig nou, te pas en te onpas Veltman er bij halen. Nog even en het gehele Midden-Oosten conflict ligt aan Veltman. Maar goed, het zal wel aan zijn bovengemiddelde interesse in Aajx liggen.
Roep ik gewoon vanuit het veilige Haarlem.

Ja nou, jij mag dankbaar zijn met Brenet.
 

JMD

Well-known member
Stoer en makkelijk om dat vanuit het veilige Haarlem te droeftoeteren.
Hoho, je haalt me door de war met Eef. Ik woon in Hillegom.

Hahaha, meen je dit serieus? Als er eentje is die dankbaar moet zijn, is het juist Brenet zelf. Die mag met zijn beperkte kwaliteiten voor meerdere tonnen per jaar regelmatig minuten maken bij een topclub in Nederland.
Precies. En wat Veltman hiermee te maken heeft weet ik niet. Brenet is h?t voorbeeld van het gegeven dat statistiek niet alles zegt. Wordt al het hele seizoen links en rechts voorbijgelopen. Dat tegenstanders daar niet van profiteren is voor PSV natuurlijk gelukkig maar verbloemt de prestatie van Brenet wel.
 

vakx2.0

Banned
Tegen Manchester United - ik geef toe, het is weer even geleden - was Brenet echt goed. Hij wordt nu al drie jaar bespot... ik vind het knap dat hij daar niet onder bezweken is. En zo goed vind hij zichzelf niet... ik snap in elk geval niet waar je dat op baseert.

Dat er een nieuwe LB moet komen, dat lijkt me inderdaad logisch.
 
Bovenaan