Speelronde 2


  • Totaal aantal stemmers
    13

JMD

Well-known member
Mijn hemel, hoe miste de jong die rebound?
In de tweede rebound dan simons
 

JMD

Well-known member
En 1-3 op slag van rust.
Net als vorige week mogen de bloemen naar de tegenstander, want opnieuw helpt de tegenstander PSV in de wedstrijd
 

stc

Well-known member
FC Utrecht - SC Cambuur

FC UTRECHT: Barkas, v.d.Maarel, Viergever,Sagnan,Ter Avest,Brouwers, Boussaid, Booth, v.d.Kust, Redan, Dost

SC CAMBUUR: Virgínia,Schmidt,Tol, Bergsma, Bangura, Jacobs, Hoedemakers, Maulun, Balk, Uldrikis, Smit


Fc Emmen - RKC

FC EMMEN: Oelschlägel,Veendorp,Araujo, J.Veldmate, Hardeveld,Mendes,Assehnoun, Bernadou, Vlak, Romeny, Zivkovic

RKC WAALWIJK: Vaessen, Gaari, Adewoye, v.d.Buijs, Lelieveld,Oukili,Vroegh, Bel Hassani, Lutonda, Kramer, Daneels
 

stc

Well-known member
Die hoop had ik vorige week ook...
Vorige week, laat ik het zo zeggen, heeft PSV zich niet bovenmatig hoeven inspannen. Had ook met de tegenstander te maken. Echter, ik ben altijd van mening als de situatie zich voordoet proberen iets aan het doelsaldo te doen. Kan nog helpen aan het eind van het seizoen.

Wat mij meer zorgen baart is dat PSV iedere officiele wedstrijd dit seizoen al minimaal 1 tegendoelpunt heeft geïncasseerd.
 

JMD

Well-known member
Het is net zo lamlendig als vorige week na rust...

Niet te hopen dat de 2-3 valt...

Kom op PSV maak even de vierde!
 

Pascallovic

Well-known member
Jep. En nu met een andere keeper. Probleem ligt dus dieper...
Maar dat wisten we toch al? Drommel was drama, maar het was niet dat iemand dacht dat in de rest van de verdediging nu zo veel potentie zat. Degelijke spelers, niet minder en niet meer.
 
Bovenaan