Vorig seizoen bij Sparta ook zo’n domme rode kaart, terwijl men goed in de wedstrijd zat.Net als in het bekerduel van maart. Ook toen zo'n domme rode kaart
Is nog warm. Slaan pas ver in de tweede helft toe als ze zin hebben.PSV doet aan walking football...
Onzin. Ze konden wel sterk en goed beginnen, maar na een minuut of zeven lijkt het helemaal nergens opIs nog warm. Slaan pas ver in de tweede helft toe als ze zin hebben.
Mwah... 1-4 maximaal, net als vorige week.Nou, dat wordt een monsterscore na de thee. Kowet is wel klaar nu.
Die hoop had ik vorige week ook...Ik zou indien mogelijk nog aan het doelsaldo werken.
Vorige week, laat ik het zo zeggen, heeft PSV zich niet bovenmatig hoeven inspannen. Had ook met de tegenstander te maken. Echter, ik ben altijd van mening als de situatie zich voordoet proberen iets aan het doelsaldo te doen. Kan nog helpen aan het eind van het seizoen.Die hoop had ik vorige week ook...
Jep. En nu met een andere keeper. Probleem ligt dus dieper...Wat mij meer zorgen baart is dat PSV iedere officiele wedstrijd dit seizoen al minimaal 1 tegendoelpunt heeft geïncasseerd.
Keeper maakt een betere indruk dan Drommel. 2 doelpunten zoals afgelopen week tegen Monaco en Emmen kwamen door fouten van Gutierrez.Jep. En nu met een andere keeper. Probleem ligt dus dieper...
O zeker. Maar er werd me vorig jaar iets te vaak gedaan alsof alleen drommel het probleem wasKeeper maakt een betere indruk dan Drommel.
Maar dat wisten we toch al? Drommel was drama, maar het was niet dat iemand dacht dat in de rest van de verdediging nu zo veel potentie zat. Degelijke spelers, niet minder en niet meer.Jep. En nu met een andere keeper. Probleem ligt dus dieper...