Speelronde 18

Gaat Jordan Henderson zondag het verschil maken voor Ajax?

  • Ja!!

    Stemmen: 1 16,7%
  • Nee....

    Stemmen: 5 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Echt ongelooflijk de reeks die Ajax heeft gemaakt sinds Van 't Schip aan het roer staat. Ja, het loopt nog lang niet allemaal zoals het moet, en de topclubs zaten niet in die serie, maar als je in 10 duels 8x wint en 2x gelijkspeelt (steeds ook puntverlies vlak voor tijd) dan doe je het gewoon heel goed.
Ben echt benieuwd hoe het over 2 weken bij Ajax - PSV is, in Eindhoven kwam Ajax voor rust heel goed voor de dag en speelde het PSV gewoon weg.
 

JMD

Well-known member
Zie net de 1-1 terug van Ajax - RKC. Mijn hemel, wat een scrimmage. Maar dat vond ik nog niet het allervreemdste, zo'n scrimmage ontstaat soms. Ik vond vooral opvallend hoe 3 Ajacieden die nog op hun benen staan op een gegeven moment niks meer doen waardoor Kramer zo richting de bal kan lopen...
 

Jacco

Well-known member
Mooie speelronde: Vitesse, Utrecht en Zwolle gaven Feyenoord, PSV en AZ meer tegenstand dan verwacht.
 

JMD

Well-known member
Almere - Fortuna naar woensdag a.s.. Apart, eerder kon Hercules - Cambuur van ESPN niet naar woensdag omdat er dan Feyenoord - PSV was...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Almere - Fortuna naar woensdag a.s.. Apart, eerder kon Hercules - Cambuur van ESPN niet naar woensdag omdat er dan Feyenoord - PSV was...

En dan om 18.45. Waarom gaat Fortuna in de vredesnaam akkoord? Screwmyfans aflevering 2 binnen een week.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
En dan om 18.45. Waarom gaat Fortuna in de vredesnaam akkoord? Screwmyfans aflevering 2 binnen een week.
De 3e keer binnen 8 dagen dat de Fortunasupporters dan naar Almere moeten, ze speelden immers ook voor de beker afgelopen week in Almere.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zou dan 21.00 worden, maar idd dat kan best (en snap ook niet waarom de KNVB daar vorige week niet voor koos toen Hercules - Cambuur werd verplaatst)
Ja, laten ze de mensen vanuit het ov ook nog eens naaien. Dan komen er diverse fans niet meer thuis.

Speel gewoon tegelijk man.
 

JMD

Well-known member
Dat wil ESPN niet... Ook de reden waarom er inmiddels vaak op 8 tijdstippen gespeeld wordt per weekend
 

Jef400

Well-known member
Ik heb daar de 1e helft van gezien. Moet een van de minst leuke eredivisiewedstrijden ooit zijn geweest
 
Bovenaan