Speelronde 18

Abubakari

Well-known member
Zou Leo nog komen vandaag? AZ 1-0 achter bij Sparta en met een man minder.

Nee, Leo is naar de film. Er draait een mooie klassieker in Alkmaar.
5dfec6e067a09-image_547.jpg
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
We hebben er tot het laatste duel van 2019 op moeten wachten, maar eindelijk krijgen de echte middenvelders van Ajax een kans boven noodgrepen die niet voldoen.
 

Abubakari

Well-known member
Je bent de hoofdrolspeler vergeten, Kevin Blom.

Terechte rode kaart toch? Gewoon van de mat geveegd door Sparta.

Wel een verrassende opstelling
Onana; Dest, Veltman, Mart?nez, Tagliafico; Van de Beek, Ekkelenkamp, Gravenberch; Ziyech, Traor?, Tadić.
 

Batigoal

Well-known member
Ik lees op Twitter veel AZ'ers die Blom de schuld geven, maar dat valt wel mee toch? Die penalty was misschien overdreven, maar toen stond het al 2-0 zonder dat AZ een kans had gehad. Die rode kaart valt weinig op af te dingen lijkt me.

Hup (Jong) Ajax! Fijn dat Traor? eens een kans krijgt. Ben benieuwd of hij dit niveau aankan. Nu Huntelaar echt minder begint te worden kunnen we een extra optie voorin goed gebruiken.
 

Abubakari

Well-known member
Ik lees op Twitter veel AZ'ers die Blom de schuld geven, maar dat valt wel mee toch? Die penalty was misschien overdreven, maar toen stond het al 2-0 zonder dat AZ een kans had gehad. Die rode kaart valt weinig op af te dingen lijkt me.

Nu Huntelaar echt minder begint te worden kunnen we een extra optie voorin goed gebruiken.

Wat ik zeg, gewoon terecht van Sparta verloren. Beetje sneu om over de scheids te huilen.

Tegen Twente was ie wel aardig scherp, Huntelaar is afhankelijk van een goed spelend Ajax denk ik.
 

stc

Well-known member
Oei, Jorrit er uit. Als dat maar goed gaat.

Hup PSV!

Hendrix zou maar 45 minuten spelen, dus terecht gewisseld in de rust door Faber. Hij komt terug uit een blessure. Met of zonder Hendrix scheelt een hoop bij PSV.

Wat vond jij van PSV gisterenavond?
 

JFK

Well-known member
Sinds Faber aan het roer staat rijgt PSV de overwinningen aaneen.
Goede move dus van Gerbrands en De Jong om Van Bommel te vervangen.
 

Batigoal

Well-known member
Sinds Faber aan het roer staat rijgt PSV de overwinningen aaneen.
Goede move dus van Gerbrands en De Jong om Van Bommel te vervangen.

Ja, er zijn er maar weinigen die zo'n imponerende zegereeks weten neer te zetten. Faber de toekomstig bondscoach.
 

Batigoal

Well-known member
En 2-0!!

Om naast Van de Beek met Ekkelenkamp nog iemand te hebben die goeie loopacties maakt is echt een extra kwaliteit.
 

Batigoal

Well-known member
En gelijk de 4-0 door Gravenberch! Speelt ook erg sterk. Nu hopen dat hij gewoon zijn contract verlengt.
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat Ajax vanmiddag wel wint.

Je kunt wel zien dat ik een keer met Faber heb staan praten bij een jeugdwedstrijd van Groningen. Daar doet ie nu bij PSV zijn voordeel van. Leuk voor hem.
 

JMD

Well-known member
En gelijk de 4-0 door Gravenberch! Speelt ook erg sterk. Nu hopen dat hij gewoon zijn contract verlengt.

Zoals ik je vorige week al voorspelde, ADO is dramatisch de laatste weken, Ajax heeft er zoals verwacht geen kind aan.
 
Bovenaan