Speelronde 18

Speelronde 18

• Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Het is stil op het forum. Of komt iedereen pas posten zodra PSV punten heeft ingeleverd?
Ongetwijfeld.

vakx na FC Twente-Ajax 3-3
Justice!!! Heerlijk, zo'n goal in de slotminuten!

Ajax moet blijkbaar winnen. Blessuretijd al lang voorbij.

Hoppa. Morgen 10 punten LOS!

Dank Twente. En we gunnen het jullie!

Was idd heerlijke pot. Alles zat erin. Topspanning.

Ik was op zolder aan 't stoeien met m'n surprise, maar werd bij de 1-2 terug naar beneden geroepen. "Papa, Twente heeft gescoord en speelt heel goed...".

O.k. ... terug naar het cr?pe-papier en de verf maar weer. Met een heel goed gevoel.

vakx na AZ-Ajax 1-2:

vakx na Ajax-Willem II 3-1:

JMD

Well-known member
Lekker selectief weer. Als die jongen per ongeluk een keer een doelpunt maakt komen al die PSV'ers massaal naar dit topic om te zeggen dat ie daar in de jeugd gespeeld heeft. Elke week als ie niet scoort horen we helemaal niemand.
'Al die PSVers'....

En klagen als vakx alle Ajacieden over 1 kam scheert... 'Wat gij niet wilt...' e.d.

Gewoon niemand over 1 kam scheren dus.

JMD

Well-known member
Je leert het echt ook nooit he.

Nee. Maar dat wist je toch al langer? Wen er maar aan zou ik zeggen.

En verder: waarom wordt zo?n zelfde type post van vakx wel serieus genomen en moeten we dat bij de rest met een knipoog zien? Is ook niet helemaal eerlijk want misschien meent vakx zijn post ook wel eens met knipoog of iemand anders het serieus.

Satyr

Administrator
Forumleiding
En verder: waarom wordt zo’n zelfde type post van vakx wel serieus genomen en moeten we dat bij de rest met een knipoog zien? Is ook niet helemaal eerlijk want misschien meent vakx zijn post ook wel eens met knipoog of iemand anders het serieus.

Hahaha, dit dus.

Maasveld

Well-known member
LB

We don't want Neymar for Christmas, Thy is everything we need.
We don't care about Ronaldo, as long as we've got Lennart Thy.
We just want Thy for our own, more than L?w could ever know.
We don't want Messiiiii, ALL WE WANT FOR CHRISTMAS, IS THYYYYYYYYY!!!!

SanMark.

Well-known member
Nee. Maar dat wist je toch al langer? Wen er maar aan zou ik zeggen.

En verder: waarom wordt zo’n zelfde type post van vakx wel serieus genomen en moeten we dat bij de rest met een knipoog zien? Is ook niet helemaal eerlijk want misschien meent vakx zijn post ook wel eens met knipoog of iemand anders het serieus.

Ja dat denk ik ook. wat denk je zelf ?

JMD

Well-known member
LB

We don't want Neymar for Christmas, Thy is everything we need.
We don't care about Ronaldo, as long as we've got Lennart Thy.
We just want Thy for our own, more than L?w could ever know.
We don't want Messiiiii, ALL WE WANT FOR CHRISTMAS, IS THYYYYYYYYY!!!!

:duim:

SanMark.

Well-known member
Zulke dingen kunnen anderen die JMD hebben meegemaakt het beste beoordelen. JMD was een keer bij een modmeeting in Utrecht. En ik kan je vertellen dat hij gelijk heeft.

Je quote mij in iets waar het eigenlijk om Vakkie gaat . Dus probeer het nog een keer of quote een andere tekst van mij.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je quote mij in iets waar het eigenlijk om Vakkie gaat . Dus probeer het nog een keer of quote een andere tekst van mij.

Ja, verkeerd gelezen. Het ging er natuurlijk over dat JMD gelijk heeft dat hij 'irl' scherper is dan op dit forum.

Pascallovic

Well-known member
Omdat het bij vakx over zijn eigen club ging, hij een verleden heeft om dit soort dingen daadwerkelijk te menen en er geen aanleiding was om het te plaatsen. Er was tenslotte bijna niemand. Ook ging ie er nadien nog op door. In mijn geval ging het om een speler van VVV die er 3 maakt tegen Heracles en waar gevegt iets over post. Kan mij niet herinneren dat ik ooit aanleiding heb gegeven, dat ik mij daadwerkelijk druk zou maken om wat de spits van VVV tegen Heracles doet.

Maasveld

Well-known member
Omdat het bij vakx over zijn eigen club ging, hij een verleden heeft om dit soort dingen daadwerkelijk te menen en er geen aanleiding was om het te plaatsen. Er was tenslotte bijna niemand. Ook ging ie er nadien nog op door. In mijn geval ging het om een speler van VVV die er 3 maakt tegen Heracles en waar gevegt iets over post. Kan mij niet herinneren dat ik ooit aanleiding heb gegeven, dat ik mij daadwerkelijk druk zou maken om wat de spits van VVV tegen Heracles doet.
Lul!

MWLC

Well-known member
Wat heb ik gister weer genoten van Malacia,als Gio nu nog Nelom als tweede keus blijft opstellen kan ik hem niet serieus meer nemen.

vakx2.0

Banned
Tot welk een dagenlange achteraf-discussie een simpele post van vakx2.0 al niet leiden kan. Doe effe gauw normaal heren... het is kerstmis voor christ sake 😀

Recap: ik had t natuurlijk helemaal mis en moet mn ongelijk bekennen. Maasveld had t volkomen bij t rechte eind toen hij stelde dat niemand ook maar een ruk interesse in PSV heeft en dat dat gegeven de rust in t wedstrijdtopic verklaarde. Ik had daar niet tegenin moeten gaan. Mea culpa.

Dat niemand interesse in PSV heeft is wellicht verklaarbaar. Want blijkbaar heb ik de eer om alle interesse van de heren SanMark, Max en Pascallovic te absorberen. Zo stil als ze zijn over PSV, zo fulimineus braken ze hogebloeddrukpost na hogebloeddrukpost hun venijn en woede over vakx dit voetbalforum op. Waarbij zoals we inmiddels van de heren gewend zijn alle oude koeien uit de dossierkasten worden getrokken.

PSV kan alleen maar dromen van zoveel aandacht op dit forum 😃. Geweldig!

Ik hoop dat iedereen weer n beetje tot rust komt. En denk in 2018 eens wat vaker aan de wijze woorden van JMD: zou t heeeeeel misschien mogelijk zijn dat vakx niet altijd overal even serieus is wanneer hij post????

Bovenaan