Speelronde 17

Speelronde 17

• Totaal aantal stemmers
    23

gevegt

Well-known member
Kist knalpott'n!
Zal Jamel leuk als ie zo wordt toegesproken door zo’n provinciaaltje uit Hoge Hexel.
Goed dat je hem niet kan horen praten. Dat boerige dialectje met de ingeslikte “N” moet pijn aan de oren doen.

En jij steunt h?m en niet onze grote vrind Jamel.
Schande!
Die hele Jamel kan me gestolen worden met zijn softie aanpak op dit kut forum.

Bonehead

Well-known member
Zal Jamel leuk als ie zo wordt toegesproken door zo’n provinciaaltje uit Hoge Hexel.
Goed dat je hem niet kan horen praten. Dat boerige dialectje met de ingeslikte “N” moet pijn aan de oren doen.

En jij steunt h?m en niet onze grote vrind Jamel.
Schande!

Het is wel High Hexel City he. Onderschat dat niet

Kist knalpott'n!

Die hele Jamel kan me gestolen worden met zijn softie aanpak op dit kut forum.

Ach JFK heeft ze niet alle 16 in een kratje zitten. Daar kan hij ook niks aan doen. Maar toch is hij welkom in onze maatschappij hoor.

Boem 0-2

PES5

Administrator
Forumleiding
Geen twijfel over mogelijk. Rosheuvel gaat als een debiel tekeer tegen de scheids en krijgt niks. Hahn protesteert en krijgt geel.
Van Amersfoort tikt de bal weg en krijgt geel. Korte houdt de bal vast en gooit 'm dan weg en krijgt niks. Yuki zijn kaart wordt niet eens bekeken door de VAR.
Korte landt op het been van Hahn; geel.
Vlap uit balans en alleen op de keeper; scheids kijkt niet eens. Kijkt alleen maar naar de voet die de bal tikte, maar arm op de schouder wordt niets mee gedaan.

Voorbeelden te over. Nog nooit zo duidelijk gehad dat een wedstrijd gefixt is.

gevegt

Well-known member
Ach JFK heeft ze niet alle 16 in een kratje zitten. Daar kan hij ook niks aan doen. Maar toch is hij welkom in onze maatschappij hoor.

Boem 0-2

Haha, die ouwe lul zit natuurlijk weer aan de jenever.
Almelo gaat winnen met een monsterscore.

JMD

Well-known member
@ JMD: is internet zo traag op dat eiland?

Nee hoor, maar zit op mijn iPad de wedstrijd te kijken, en dan wordt tegelijk dvken lastig.

Anyway, een mooie goal van sadilek, maar die penalty is er natuurlijk geen...

Gewonnen en nu hopen op een kerstcadeau vanuit de Domstad.

Bonehead

Well-known member
Ik zou nog geen eens gecremeerd willen worden in dat suffe maatschappijtje van jullie.

En jij zit waarschijnlijk een advocaatje van Zwarte Kip met een toefje slagroom naar binnen te lepelen.

Dat is best jammer. Want jij zou best wel goed branden met al brandbare vloeistoffen die je naar binnen werkt.

@gevegt. Met een lepeltje suiker natuurlijk. Anders kan JFK het niet aan.

gevegt

Well-known member
Nee hoor, maar zit op mijn iPad de wedstrijd te kijken, en dan wordt tegelijk dvken lastig.

Anyway, een mooie goal van sadilek, maar die penalty is er natuurlijk geen...

Gewonnen en nu hopen op een kerstcadeau vanuit de Domstad.

Hup Utreg!

Wat ga je de rest van de avond doen?

Bonehead

Well-known member
Vanzelfsprekend, mijn vriend.

Niet vreemd natuurlijk voor een supporter van een club waar ze prat op gaan dat ze niet voor hun lol supporter zijn van hun club. Terwijl de rest van de wereld wel kan genieten van de edele voetbalsport. Dan wordt je van zelf zuur. Daar helpt geen lepeltje suiker tegen.

Bovenaan