Speelronde 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Bij de 2-0 vond ik het eigenlijk meer de fout van die andere verdediger die de Jong uit zijn rug liet komen. Die had de bal gewoon af moeten schermen.
 

ElSimao

Active member
Ach, laat 'm.

ES is gewoon weer een beetje aan het stompvoeten om alsnog z'n gelijk proberen te halen. Terwijl z'n ongelijk nota bene op de eigen Ajax-website staat uitgespeld ;-)

On topic. Speelronde 17. PSV - ADO. Zonder kachel op de tribunes.

Ik snap wel dat je wat minder happig bent om de discussie voort te zetten als er feiten aan te pas komen. Feiten zoals dat sinds voetbal professioneel is geworden, Ajax meer onderlinge duels van PSV heeft gewonnen dan andersom.
 

Maasveld

Well-known member
Ik snap wel dat je wat minder happig bent om de discussie voort te zetten als er feiten aan te pas komen. Feiten zoals dat sinds voetbal professioneel is geworden, Ajax meer onderlinge duels van PSV heeft gewonnen dan andersom.
Ontopic graag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij Feyenoord is Jorgensen er niet bij en begint Dylan Vente in de basis. Verder weer een basisplaats voor Malacia. Toornstra begint in plaats van Amrabat en Boetius begint in plaats van Larsson. Verder dezelfde namen als tegen Heerenveen.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord verloor de vorige 4 competitieduels op het Kasteel. Voor de laatste zege van Zuid op West in Spangen moeten we terug naar 2006-2007. Dat was toen de 8e keer op rij dat Feyenoord op het Kasteel won.
 

JMD

Well-known member
Bij Feyenoord is Jorgensen er niet bij en begint Dylan Vente in de basis. Verder weer een basisplaats voor Malacia. Toornstra begint in plaats van Amrabat en Boetius begint in plaats van Larsson. Verder dezelfde namen als tegen Heerenveen.

Jorgensen geblesseerd?

Edit: familie-omstandigheden hoor ik net op FOX.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
En 0-1 Vilhena in de 4e minuut nadat Sparta al na 20 sec op 1-0 had kunnen komen.

Na eerder dit seizoen Pasveer bij Vitesse - PSV is dit ook weer een categorie: waarom geen pet op tegen de zon?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Veel kritiek gehad op Vilhena de afgelopen tijd, maar deze schiet hij er verdraaid mooi in.
 

JMD

Well-known member
Veel kritiek gehad op Vilhena de afgelopen tijd, maar deze schiet hij er verdraaid mooi in.

Zeker. Maar de keeper moet hier echt meer doen.
Ik zou als Feyenoord zijnde meer schieten in de 1e helft, keeper kijkt recht tegen de zon in.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prima goal zeg. Goeie loopactie van Vente, die op ??n lijn blijft met de verdediger. En Boetius ziet het en geeft hem perfect op maat.
 

JMD

Well-known member
Prima goal zeg. Goeie loopactie van Vente, die op ??n lijn blijft met de verdediger. En Boetius ziet het en geeft hem perfect op maat.

Zeker, en ook precies op het juiste moment, want even later was het buitenspel geweest, en even eerder had de verdediger nog kunnen meelopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit had Gio dus veel vaker moeten doen. Vente en Malacia doen het prima. En we hebben er nog een paar.

0-3!
 

JMD

Well-known member
En 0-3.

PSV stopte na de 2-0 gisteren. Als Feyenoord doorspeelt kan het echt richting de dubbele cijfers.
 

JMD

Well-known member
Sinds de invoering betaald voetbal scoorde Feyenoord in de competitie viermaal 5x op het Kasteel, de laatste keer in 2001-2002, toen het 0-5 werd.

De overige keren dat Feyenoord 5x wist te scoren op Spangen:
1985-1986: 2-5
1971-1972: 3-5
1959-1960: 0-5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan