Speelronde 16

Speelronde 16

  • Hups VAR

    Stemmen: 2 11,8%
  • Fortuna forever

    Stemmen: 2 11,8%
  • PSV blaast Heracles omver

    Stemmen: 4 23,5%
  • Superboeren

    Stemmen: 1 5,9%
  • Feyenoord wordt gestaakt ivm uitval licht

    Stemmen: 0 0,0%
  • Excelsior houdt open huis

    Stemmen: 1 5,9%
  • Hups NAC

    Stemmen: 2 11,8%
  • Emmen op 1

    Stemmen: 1 5,9%
  • Hups ADO

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hups Sloetski

    Stemmen: 1 5,9%
  • Hups FC Utecht

    Stemmen: 0 0,0%
  • Prettig voetbalweekend

    Stemmen: 3 17,6%

  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een hoop gefluit in Heerenveen, ondanks dat er bijna niemand op de tribune zit.
 

erka

Well-known member
Hahahaha, de VAR maakt zich weer volstrekt belachelijk in een rood-geel situatie. Gestrekt been, vol erin, en van rood naar geel.

Ik ben voor de VAR maar dit moeten ze echt heel goed evalueren. Kappen met terugdraaien van rood naar geel als er twijfel blijft. Voordeel scheids zou ik zeggen.
 

erka

Well-known member
Ik wel, hij gaat er met gestrekt been in.

Maar mijn punt is dat er bij rood/geel altijd veel twijfelgevallen zijn. Tenzij het echt h??l overduidelijk is (van rood naar niks) moet de VAR hier niet meer op ingrijpen m.i.. Geel of rood is interpretatie.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hahahaha, de VAR maakt zich weer volstrekt belachelijk in een rood-geel situatie. Gestrekt been, vol erin, en van rood naar geel.

Ik ben voor de VAR maar dit moeten ze echt heel goed evalueren. Kappen met terugdraaien van rood naar geel als er twijfel blijft. Voordeel scheids zou ik zeggen.

Ik heb net even de beelden gezien, maar dit is juist een perfect voorbeeld hoe de VAR toegepast moet worden. Dit is niet zo'n zware overtreding, wel geel waard maar absoluut niet meer. Door het geven van rood maakt de scheidsrechter een overduidelijke fout en die wordt vervolgens aangepast naar de straf die bij zo'n overtreding hoort, geel dus.
 

SanMark.

Well-known member
Wat is Kristensen slecht zeg.

Zelfs tegen de Graafschap heeft hij geen enige idee wat hij moet doen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee daar kunnen we wel van vaststellen dat het een complete miskoop is, 5 miljoen weggegooid, gelukkig dat die 100 miljoen van Frenkie daar tegenover staat.
Verder weer zo slap dat je niet aan het doelsaldo werkt, we lopen nog steeds achter op PSV dus je zou denken dat je juist hier iets in kan lopen.
 
Bovenaan