Speelronde 15

Speelronde 15

  • Gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Verliezen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Mooi basisdebuut voor Lang. Hattrick en assist. Komende tijd kan hij lekker blijven staan.

Wel hopen dat de blessure van Promes meevalt. Die kunnen we niet missen tegen AZ en Valencia.
 

Batigoal

Well-known member
In blessuretijd al het balbezit voor Twente, maar Huntelaar op de counter nog met de 2-5.
 

Abubakari

Well-known member
Forum loopt nog niet echt soepel. Inloggen lukt mij op de normale manier even niet.

Wat is de bedoeling verder? Ziet er opeens compleet anders uit, lijkt wel of we van 2019 naar 1998 gegaan zijn.

Leuk potje trouwens, Twente-Ajax. Prachtige come back, geweldige Lang, lekkere goal van Huntelaar die de goalcamera even ondersteboven schoot.
Als je er elke wedstrijd 4 maakt is het ook niet zo erg als je een keer 2-0 achter komt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan nu niet oordelen over waar we precies staan, want alleen Tapatalk werkt bij mij.

Eerst een technisch goedwerkend forum en daarna gaan we naar het cosmetische plaatje kijken. Veel van de instellingen is volgens mij wat puzzelwerk in het vBulletin panel waar je op zich geen IT kennis nodig hebt. Ik heb qua werk, studie en priv? niet eerder tijd dan tussen Kerst en Oud en Nieuw. Hopelijk dat onze technische man zoveel mogelijk voor ons kan fixen. In de toekomst kunnen we beter iig niet dergelijke grote stappen meer maken en meer regelmatig updates laten plaats vinden.
 

Batigoal

Well-known member
Hup RKC! Nog even volhouden. Zou mooi zijn als ze langzaam de aansluiting met de rest weten te vinden.
 
Bovenaan