gevegt
Well-known member
Overigens vind ik wel dat Bergwijn inmiddels Lozano voorbij is qua spel en in zijn ontwikkeling. Lozano staat eigenlijk stil.
Chucky is de snelste van iedereen.:cab:
Overigens vind ik wel dat Bergwijn inmiddels Lozano voorbij is qua spel en in zijn ontwikkeling. Lozano staat eigenlijk stil.
Chucky is de snelste van iedereen.:cab:
In zijn ontwikkeling bedoel ik...![]()
Zo ingewikkeld is dat toch niet? Ze zijn gewoon niet zo goed.
Zo ingewikkeld is dat toch niet? Ze zijn gewoon niet zo goed.
Jammer dat Excelsior geen punten heeft afgesnoept van PSV. Ik had het de heren analytici wel gegund dat ze het fout zouden hebben.
Naar verhouding gaat het scoren prima. Ze houden op het gebied van scoren gewoon 7 ploegen onder zich en dat is niet op 1 of 2 doelpunten. Lijkt mij niks mis mee. Probleem is dat ze veruit de meeste doelpunten tegenkrijgen van alle Eredivisieploegen. 40 doelpunten tegen inmiddels. Dat zijn er 5 meer dan NAC dat op Excelsior na de meeste tegentreffers moet verwerken.Elk jaar dat Excelsior in de Eredivisie speelt is een wereld prestatie. Na al die jaren begint het te wennen, maar het is razend knap. Beloning van het uitstekende beleid wat daar wordt uitgevoerd.
Ben niet helemaal de persoon om het te beoordelen, maar de trainer doet het prima. Excelsior laat over het algemeen goed veldspel zien. Scoren gaat echter wat moeizaam.
Naar verhouding gaat het scoren prima. Ze houden op het gebied van scoren gewoon 7 ploegen onder zich en dat is niet op 1 of 2 doelpunten. Lijkt mij niks mis mee. Probleem is dat ze veruit de meeste doelpunten tegenkrijgen van alle Eredivisieploegen. 40 doelpunten tegen inmiddels. Dat zijn er 5 meer dan NAC dat op Excelsior na de meeste tegentreffers moet verwerken.
Voor de 2342x mag Henk Spaan dat boekje over Nouri promoten.
Zap.
Je kan hem iedere week bij Betweters winnen.