Speelronde 15

Speelronde 15

  • Hup Excelsior

    Stemmen: 1 5,9%
  • Come on Excelsior

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kut gevegt

    Stemmen: 3 17,6%
  • Hup Feyenoord

    Stemmen: 1 5,9%
  • Hup Ajax

    Stemmen: 3 17,6%
  • Fuck PSV

    Stemmen: 2 11,8%
  • Hup NAC

    Stemmen: 4 23,5%
  • Hup VVV

    Stemmen: 1 5,9%
  • gevegt is een eikel

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17

stc

Well-known member
PSV heeft gewoon Excelsior van de mat gespeeld. Excelsior was dramatisch slecht en mag van geluk spreken dat PSV niet altijd effectief was. Wedstrijd had ook schriftelijk afgedaan kunnen worden.
 

stc

Well-known member
Ik vraag me af wat er aan de hand is met de verdediging van Excelsior. Hoe deze gisteren stonden te verdedigen was dramatisch. Daarnaast werd Omarsson constant overlopen en zijn wissel was terecht.
 

Reinoud

Well-known member
Elk jaar dat Excelsior in de Eredivisie speelt is een wereld prestatie. Na al die jaren begint het te wennen, maar het is razend knap. Beloning van het uitstekende beleid wat daar wordt uitgevoerd.

Ben niet helemaal de persoon om het te beoordelen, maar de trainer doet het prima. Excelsior laat over het algemeen goed veldspel zien. Scoren gaat echter wat moeizaam.
 

Maasveld

Well-known member
Jammer dat Excelsior geen punten heeft afgesnoept van PSV. Ik had het de heren analytici wel gegund dat ze het fout zouden hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Elk jaar dat Excelsior in de Eredivisie speelt is een wereld prestatie. Na al die jaren begint het te wennen, maar het is razend knap. Beloning van het uitstekende beleid wat daar wordt uitgevoerd.

Ben niet helemaal de persoon om het te beoordelen, maar de trainer doet het prima. Excelsior laat over het algemeen goed veldspel zien. Scoren gaat echter wat moeizaam.
Naar verhouding gaat het scoren prima. Ze houden op het gebied van scoren gewoon 7 ploegen onder zich en dat is niet op 1 of 2 doelpunten. Lijkt mij niks mis mee. Probleem is dat ze veruit de meeste doelpunten tegenkrijgen van alle Eredivisieploegen. 40 doelpunten tegen inmiddels. Dat zijn er 5 meer dan NAC dat op Excelsior na de meeste tegentreffers moet verwerken.
 

zwammy

Well-known member
Dat is toch knap. Maar NAC speelt voortaan met 5 verdedigers. Afgelopen zondag 1 goal per verdediger dus.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Naar verhouding gaat het scoren prima. Ze houden op het gebied van scoren gewoon 7 ploegen onder zich en dat is niet op 1 of 2 doelpunten. Lijkt mij niks mis mee. Probleem is dat ze veruit de meeste doelpunten tegenkrijgen van alle Eredivisieploegen. 40 doelpunten tegen inmiddels. Dat zijn er 5 meer dan NAC dat op Excelsior na de meeste tegentreffers moet verwerken.

Daar zat een keer 6 en een keer 7 bij.

Liever een paar keer een klapper dan iedere week met 1-2 verliezen.
 
Bovenaan