Speelronde 14, met de TOPPER

JMD

Well-known member
Plus dat je nu maat 3 echte verdedigers hebt achterin. Schouten als CV kan als je zelf verwacht de betere te zijn en veel in de aanval. Dat verwacht ik niet, Feyenoord is gelijk aan PSV en zal gaan stormen met de Kuip achter zich. Ben benieuwd hoe Schouten zich dan houdt...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen Ramalho dus achterin, maar daardoor geen Schouten op het middenveld. Dat vind ik toch jammer, en nu lijken er 3 redelijk aanvallende middenvelders te staan. Het kan zomaar totaal uit elkaar vallen op deze manier en dat er mega ruimte op het middenveld ontstaat.

Ik snap dan niet dat Vertessen speelt, aan hem heb je veel op de counter, maar met dit verdere team ga je op de aanval, en dan heb je juist weinig aan Vertessen. En Til is goed tegen 'kleinere' ploegen, maar in toppers heb je niks aan hem.

Gezien de opstellingen zou je verwachten dat PSV moet en Feyenoord mag, terwijl het net andersom is. Ja, het is tegennatuurlijk voor Bosz, maar hier had hij imo gewoon op een gelijkspel moeten spelen en dan Feyenoord laten komen en proberen toe te slaan in de counter (en dan had ik Vertessen wel gesnapt). Nu ga je alles of niks spelen, en met een volle Kuip achter Feyenoord is de kans op niks voor PSV dan groter.
Wie zou jij dan opstellen ipv Vertessen met de blessures van Lang en Lozano? Babadi gaat komende zomer transfervrij naar Feyenoord, dus lijkt me niet handig om hem in deze wedstrijd op te stellen. En veel meer smaken hebben jullie niet, toch?
 

JMD

Well-known member
Schouten ipv Til op het middenveld, Ramalho achterin en Tillman ipv Vertessen. Tillman is idd niet een echte linksbuiten, maar je zal in eerste instantie toch flink onder druk komen, dat zal je moeten overleven. Op deze manier staat het (zoals we vaker als PSV in de Kuip speelt) snel 2-0 en is het duel weer over..
 

stc

Well-known member
Met Ramalho in de basis is het gegarandeerd 1 of 2 tegendoelpunten tegen Feyenoord. Schouten is misschien wel de beste oplossing vandaag. Mauro Junior is ook een optie op de flanken vandaag.
 

JMD

Well-known member
Was het nu in Eindhoven geweest had ik 0 zorgen gehad, maar in De Kuip is het een ander verhaal. Daar zijn we wel vaker naartoe gegaan dat we boven Feyenoord stonden, en toch gingen we er vaak onderuit. Plus dat het gat van 7 punten tussen PSV en Feyenoord imo geflatteerd is, Feyenoord is beter dan het gat aangeeft en hebben met Gimenez natuurlijk een spits in vorm.
 

Jef400

Well-known member
Gimenez kun je anders ook goed voor de andere goal aanspelen. Kopt hij ze ook binnen. Zelf hoop ik dat Feyenoord wint om de doodsimpele reden dat de reizigers op Schiedam dan beter te doen zijn.
 

stc

Well-known member
Gimenez kun je anders ook goed voor de andere goal aanspelen. Kopt hij ze ook binnen. Zelf hoop ik dat Feyenoord wint om de doodsimpele reden dat de reizigers op Schiedam dan beter te doen zijn.
Sta je vanmiddag op Schiedam? Ik hoop dat PSV wint

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Teze al vervangen door Van Aanholt, onbewuste kopstoot van Hartman, die wel door kan.
 

JMD

Well-known member
Daar was nog bijna de 1-0 nadat PSV totaal verkeerd staat als het wil counteren en die afgeslagen wordt. Boscagli doet hier heel nuttig werk
 
Bovenaan