Speelronde 14, met de TOPPER

stc

Well-known member
Na het geweldige pak slaag dat PSV van Sevilla heeft gekregen is het zelfvertrouwen van de Eindhovenaren helemaal weg.
Zondag zal PSV wederom een dreun van jewelste krijgen.
De eerste scheurtjes bij PSV zijn zichtbaar en het gemopper op Bosz zal alleen maar toenemen.
4-0 voor Feyenoord dus.

Na het succes in de CL gaat PSV Feyenoord onderschatten en zal kansloos verliezen.
Helemaal mee eens dat PSV kansloos gaat verliezen. Feyenoord heeft een veel beter elftal dan PSV. Veerman en Schouten mogen geeneens de veters vastmaken van Wieffer.
 

stc

Well-known member
PSV wint dus.
Nee want Lozano en Lang doen niet mee. Dan hebben we draver Vertessen op de flanken. Samen met zijn maat Bakayoko hebben beide spelers oogkleppen op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Heerenveen wint met 3-0 van Almere en dat had ook 7-0 kunnen zijn. Donderdag as psv Heerenveen, dat gaan we niet zomaar winnen… sowieso heeft psv het altijd moeilijk tegen de friezen
 

De Groene Scout

Well-known member
Spelers van Volendam hebben de handdoek ook geworpen.
Uurtje nog hun best gedaan, maar nu laten ze het lopen en staan ze in korte tijd met 0-3 achter.
Begin van het einde van betaald voetbal in Volendam.
 

ALenstra

Well-known member
Uiteindelijk 0-5 geworden. Maar wat een prachtige vrije trap en doelpunt van Julian Baas waarmee Excelsior na een 2-0 achterstand alsnog op 2-2 kwam.
 

JMD

Well-known member
Vitesse verliest ook kansloos bij Fortuna. Als het zo doorgaat zijn in maart de degradanten al 100% zeker.
 

stc

Well-known member
Ik heb geen vertrouwen in de wedstrijd straks tussen Feyenoord en PSV. Feyenoord vindt ik een beter team en visie hebben op het veld dan PSV. De Magie van Bosz is uitgewerkt. De forse nederlaag van PSV straks is het begin van het einde voor PSV dit seizoen.
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV: Benitez; Teze, Schouten, Boscagli, Dest; Veerman, Til, Saibari; Bakayoko, De Jong, Vertessen.

Opstelling van 10x niks met Schouten achterin.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Timber; Stengs, Gimenez, Ivanusec.

Interessant. Bosz komt met powerplay en Slot met controle.
 

JMD

Well-known member
Geen Ramalho dus achterin, maar daardoor geen Schouten op het middenveld. Dat vind ik toch jammer, en nu lijken er 3 redelijk aanvallende middenvelders te staan. Het kan zomaar totaal uit elkaar vallen op deze manier en dat er mega ruimte op het middenveld ontstaat.

Ik snap dan niet dat Vertessen speelt, aan hem heb je veel op de counter, maar met dit verdere team ga je op de aanval, en dan heb je juist weinig aan Vertessen. En Til is goed tegen 'kleinere' ploegen, maar in toppers heb je niks aan hem.

Gezien de opstellingen zou je verwachten dat PSV moet en Feyenoord mag, terwijl het net andersom is. Ja, het is tegennatuurlijk voor Bosz, maar hier had hij imo gewoon op een gelijkspel moeten spelen en dan Feyenoord laten komen en proberen toe te slaan in de counter (en dan had ik Vertessen wel gesnapt). Nu ga je alles of niks spelen, en met een volle Kuip achter Feyenoord is de kans op niks voor PSV dan groter.
 
Bovenaan