Klopt, de KKD is een stuk leuker dan de Eredivisie.Maasveld is blij dat VVV weer eerste divisie speelt, al staan ze daar ongeveer net zo laag als in de eredivisie, ze verliezen in elk geval niet met 0-13.
Geven ze de voetbalhaters in de politiek weer een reden om het lekker zo te laten met lege stadions. Die wrijven zich sowieso al in de handen als ze de stadions weer dicht kunnen gooien.Gaat helemaal mis buiten het stadion, man man. Politie heli vliegt al constant over. Kanslozen.
Haha, ik luister net naar een podcast van Maarten van Rossem, die behoort tot die haters.Geven ze de voetbalhaters in de politiek weer een reden om het lekker zo te laten met lege stadions. Die wrijven zich sowieso al in de handen als ze de stadions weer dicht kunnen gooien.
Tja. Als ze een hek gewoon slopen.Maar even serieus: hoe kan het dat die supporters binnen komen? Was in mei ook al bij de Kuip. En dan kan het dit weekend 1x misgaan, oke. Maar dan ga je daarna toch als club dubbelchecken dat dit niet fout kan gaan???
Je kan zo'n hek of deur toch gewoon dicht laten. Vannacht kan daar ook niemand binnen.
Paar keer goed rammelen en het hek is open.Maar even serieus: hoe kan het dat die supporters binnen komen? Was in mei ook al bij de Kuip. En dan kan het dit weekend 1x misgaan, oke. Maar dan ga je daarna toch als club dubbelchecken dat dit niet fout kan gaan???
Je kan zo'n hek of deur toch gewoon dicht laten. Vannacht kan daar ook niemand binnen.
Dat is wel erg slordig....Tja. Als ze een hek gewoon slopen.
Ik lees het inderdaad. Maar ik denk dat bv een museum de poorten open laat staan ofzo...Maar goed dit is natuurlijk niet alleen een probleem van het voetbal, ook in Groningen stad vanavond rellen, in Enschede onrustig.
Bij elk stadion? Heb toch al vaak langs het Philips Stadion gelopen en die hekken leken mij nou niet echt snel open te kunnen.Paar keer goed rammelen en het hek is open.
Geven ze de voetbalhaters in de politiek weer een reden om het lekker zo te laten met lege stadions. Die wrijven zich sowieso al in de handen als ze de stadions weer dicht kunnen gooien.
Jep. Maar dat snappen dat soort supporters sowieso niet, of dat nou in of buiten het stadion gebeurt.Het 'grappige' is dat ze alleen hun eigen club er mee benadelen.
Dus maar buigen voor geweld?Terwijl je eigenlijk zou kunnen stellen dat het dichtgooien van de stadions voor onrust zorgt. Je kunt vaststellen dat dit ook niet zo’n verstandige beslissing is geweest.