Speelronde 13

Speelronde 13

• NAC veegt Ajax van de mat

Stemmen: 2 28,6%
  • Lozano krijgt weer rood tegen Heerenveen

Stemmen: 1 14,3%
  • Feyenoord verliest punten tegen Groningen

Stemmen: 0 0,0%
  • PEC verliest van ADO

• Fortuna gaat het linkerrijtje in

Stemmen: 2 28,6%
  • Excelsior en Emmen spelen 3-3 gelijk

• Advocaat's Utrecht wint

• Willem II wint van Vitesse

• Brilstand bij VVV - AZ

• Gevegt wordt nr. 1

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 13

Krijgen we straks nog een beloftenelfal in de Keuken Concurrent Competitie.

Abubakari

Well-known member
De dag lijkt nog mooier te worden voor Abu, Grunn op 1-0 tegen NAC
Was blijer met de 2-1 zege van GRC.:D

Sinds ik geen seizoenkaart meer heb (en dat is alweer 6 a 7 jaar) maakt het mij wat minder uit wat Groningen doet, ze zitten nu een beetje op het niveau Heerenveen. Hoop ik ook meestal van dat ze winnen, maar zo niet maakt het mij ook niet uit. Maar mooi dat ze gewonnen hebben. Grunn in de KKD moet ook niet. NAC trouwens ook niet, ik vind dat een prachtige club met zijn volle stadion ondanks al het gebraskut (copyright zwammy).

Mooi trouwens, zo'n Janssen. Altijd met Ajax bezig. Nou ja, het is ook een grote club natuurlijk.

Abubakari

Well-known member
Dat was met name aan Feyenoord en Ajax te danken hoor, de rest is allemaal leuk en aardig maar toch meer bijzaak. Ajax (en in dit geval ook de nederlaag van PSV) heeft nog wel eens invloed op mijn humeur, de rest niet. Nou ja, Oranje natuurlijk ook.

Wat een mooie trouwens van Dolberg. En ook fijn dat ik tegenwoordig naar het amateurvoetbal kan met de zekerheid dat Ajax de 3 punten al zo goed als binnen heeft. Al komt het door de vele zaterdag wedstrijden niet eens zo vaak voor dat Ajax en de zondag amateurs elkaar overlappen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig zijn de PSV-ers hier wat beter te pruimen dan die verschrikkelijke Luuk de Jong. Volgens hem verliest PSV door een niet gegeven strafschop. Nu heb ik nog geen beelden teruggezien, maar ik heb nog niemand anders over die niet gegeven strafschop gehoord. Misschien is het handiger dat Luuk de Jong zich richt op het feit dat zijn ploeg de eerste helft op alle fronten weggespeeld werd door een matig ploegje als Feyenoord.

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso moet PSV toch eens kijken vanwaar zoveel spelers moeite hebben met hun evenwichtsorgaan.

Bovenaan