Speelronde 10

De Wolf is een...

  • Zeikerd

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zeurpiet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ajacied

    Stemmen: 4 28,6%
  • Al het bovenstaande

    Stemmen: 9 64,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Jef400

Well-known member
Enkele jaren terug zijn er wat Spartanen zonder reden in elkaar getyft daar. Stewards daar leggen op alle slakken zout en wilt er eentje met een vlag rennen is het ook altijd gedoe daar.
 

Jef400

Well-known member
7-1 nog. De eer gered volgens commentator Teeling. In hoeverre daar bij 7-1 nog sprake van is natuurlijk..
 

Pascallovic

Well-known member
Dat gedoe met het vlagrennen laat weer zien wat voor labbekakkerig kutstadion dat eigenlijk ook is met die stewards daar. Ik ga uit principe niet die kant op.
Snap vooral het ingrijpen niet. Die man doet dit letterlijk al 25+ jaar. Het is niet alsof we te maken hebben met een unicum en dat er 10 man dit elke wedstrijd doen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga een avondje naar het theater en het wordt 7-1. Niks mis mee natuurlijk maar er zijn wedstrijden van de afgelopen weken die ik dan liever had gemist.
Zo de samenvatting maar effe kijken.
En mischien kan Leo67 me even bijpraten wie er na deze ronde koploper is?
 

erka

Well-known member
Andere jaren maakte ik me vooral boos over Groningen omdat er volgens mij veel meer in zat dan er uit kwam. Nu echter zit er echt helemaal niks beters in. Op Studio Sport zeiden ze het ook: het is niet dat het snel omdraait als het even loopt. Deze ploeg blijft tot het eind onderin.
 

BlauwVinger

Well-known member
En dat met een batch van de Toto op zijn mouw wat tegen zijn geloofsovertuiging ingaat.


Ik zou binnenskamers als algemeen directeur van Orkun Kökcü willen weten of hij gewetensbezwaren koestert om als uithangbord te fungeren voor goksyndicaten.

Wellicht is die vraag al eens gesteld en blijft dat binnenskamers.
 

Susaa

Well-known member
Wat een fijne overwinning van Feyenoord in Alkmaar. Laten we hopen dat Slot inmiddels de juiste modus gevonden heeft.
 

JMD

Well-known member
Andere jaren maakte ik me vooral boos over Groningen omdat er volgens mij veel meer in zat dan er uit kwam. Nu echter zit er echt helemaal niks beters in. Op Studio Sport zeiden ze het ook: het is niet dat het snel omdraait als het even loopt. Deze ploeg blijft tot het eind onderin.
Volgende week komt PSV op bezoek nadat Grunn 4x verloor en bijna onderin staat... He, dat komt me bekend voor van Cambuur uit... :) Als PSV met dezelfde instelling als toen het veld ingaat, gaat Grunn winnen. Spelen we zoals de afgelopen duels dan wordt het 1-5.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Moet je niet aangeven dat Feyenoord dus gewoon teveel punten heeft?? :)
Althans, dat verwijt kreeg PSV vorig seizoen continu :p

Ik vind het maar een BS-ranglijst, maar ook dat was al bekend.

Nou ja, dat was ook wel een behoorlijk verschil toen. Maar inderdaad pakt Feyenoord kennelijk ook meer punten dan Feyenoord toekomt. Niet onlogisch gezien de moeite met het creëren van echt goede kansen en de velen treffers van afstand.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik was gisteren bij PSV - FC Utrecht en er vielen me een paar dingen op:
1) Er waren (volgens TT) 30.646 mensen in het stadion op een capaciteit van iets van 35.500... PSV heeft een uitvak van 1600 man, maar dat wordt eigenlijk alleen compleet gebruikt in grote duels. Tegen andere ploegen dan de top is er capaciteit voor 800 en de andere 800 gaan dan de vrije verkoop in. Dat vak zat voor de helft vol, wordt vaak ook pas laat beschikbaar gesteld voor thuisverkoop, dus dat zit echt zelden helemaal vol. Ik besloot pas laat naar het duel te gaan, kocht ergens afgelopen woensdag een kaartje, toen waren er nog maar heel weinig beschikbaar (op dat vak naast het uitvak na). Laten we zeggen dat er dus 35.000 kaarten verkocht waren. Waar zijn die 4500 dan gebleven? Dat het een keer rustiger is, logisch, kan gebeuren. Maar het lijkt bij PSV na corona structureel, dat ondanks dat het stadion op papier zo goed als uitverkocht is, gewoon flink wat lege plekken heeft. Toch wel zorgelijk.
2) De Utrechtsupporters meenden na een kwartier een set doeken te moeten uitrollen waarop stond: "Info PSV we call the police K****r PSV" (op de plek van die sterretjes een ziekte). Zaterdagavond zou er een vechtpartij plaatsvinden bij Best, maar de politie was ter plekke en arresteerde een hoop supporters van FC Utrecht.
3) Als reactie hierop kwam de harde kern van PSV (waar ik boven zat, op de 2e ring) met het 'briljante' spreekkoor "Utrecht dood" en besloten ze live in het stadion maar een doek te gaan maken. De stewards werden gewoon tegengehouden en de 'schilder' van dienst 'tekende' op het doek "laat je vuisten spreken, geen doek, tot snel"

Echt, wat een stelletje imbecielen lopen er toch ook rond. En wat lieten de stewards zich kennen. Eerst die van Utrecht, die blijkbaar niet even spandoeken controleren op tekst en vervolgens de PSV-stewards die zich gewoon lieten wegzetten om het doek te maken waarop elke tekst had kunnen komen te staan... En ja, ik weet dat stewards worden overlopen door de harde kernen, dan moeten er misschien maar andere dingen gaan gebeuren. Want op deze manier kunnen ze alles flikken. En als dan de burgemeester binnenkort beslist dat de PSV-supporters niet naar Utrecht - PSV mogen komen staan de supporters weer te janken.
Iemand naast me vatte het mooi samen: 'stelletje kleuters'...

Verder heeft PSV een heel mooi team als het loopt, dan gaat het ook echt snel. Maar ondanks dat PSV goed speelde viel me meer FC Utrecht op, of eigenlijk tegen. Ze willen daar al jaren aansluiten bij de top4, maar waar Twente het dat met (oneerbiedig gezegd) een stelletje afdankers gewoon wel lukt (vorig jaar 4e, dit jaar gewoon keurig 5e) moet Utrecht gewoon vrezen dat het voorlopig niet zo hoog gaat komen. Degraderen zullen ze ook niet, daarvoor zijn te veel ploegen vergeleken met Utrecht te zwak, maar het wordt een kleurloos seizoen zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat dan inderdaad om verkochte kaarten. Feyenoord heeft pas recent weer een systeem waarbij je de plaatsen terug kan geven en Feyenoord weer aan andere supporters kan verkopen. Op die manier worden de plaatsen wat beter benut. Met Ajax had je een periode dat men de boel had uitverkocht, maar er duidelijk een hoop supporters niet waren komen opdraven. Zelf sla ik tegenwoordig ook wat makkelijker wedstrijden over. Zondagavond om 20.00 heb ik geen zin en andere potjes sla ik ook wel eens over.
 
Bovenaan