Speelronde 10

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Opstelling
Unnerstall, Teze, Baumgartl, Viergever, Hendrix; Rosario, Fein; Götze, Ledezma; Mauro Junior, Zahavi
Reserves
Mvogo, Delanghe, Malen, Sangaré, Gakpo, Dumfries, Madueke, Boscagli, Max

Met deze opstelling gaat PSV zeker punten verspelen. Bijna alles basisspelers zitten op de bank.
Sparta gaat deze wedstrijd dus gewoon winnen.
 

JFK

Well-known member
Met deze opstelling gaat PSV zeker punten verspelen. Bijna alles basisspelers zitten op de bank.
Sparta gaat deze wedstrijd dus gewoon winnen.
Kijk, zo mag ik het graag lezen!
Heb je ook nog de opstelling van Sparta?
 

gevegt

Well-known member
Met deze opstelling is het vragen om problemen. Ik neem aan dat je de wedstrijd tegen RKC nog herinnerd tijdens de beker?
Natuurlijk.
Kijk even naar de bank. Mocht het toch niet zo goed lopen, komen er gewoon vijf basisspelers in en winnen we alsnog gemakkelijk.
 

JFK

Well-known member
Met deze opstelling is het vragen om problemen. Ik neem aan dat je de wedstrijd tegen RKC nog herinnerd tijdens de beker?
Dat weet ie allang niet meer. Hij zoop zich toen 30 slagen in de rondte.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat een laffe ploeg dat Sparta. Speel je tegen het 2e van PSV kom je nog niet verder dan een dubbele bus parkeren op de eigen 16.
 

stc

Well-known member
PSV heeft gelukkig gewonnen. Sparta heeft een matige ploeg. Als ze hadden aangezet had Sparta gewoon kunnen winnen van PSV 2. PSV heeft gewoon slecht gespeeld en het blijkt maar weer dat sommige spelers beter op de bank kunnen plaats nemen.
 

stc

Well-known member
Jij had beloofd dat het 0-6 zou worden!

Ja klopt. Maar ik kan het niet helpen dat Sparta echt een zwakke ploeg heeft. Zelfs met een veredeld B elftal, blijft PSV overeind. Gelukkig voor Sparta zijn er nog meer zwakke ploegen in de Eredivisie.
 

JMD

Well-known member
Wat een laffe ploeg dat Sparta. Speel je tegen het 2e van PSV kom je nog niet verder dan een dubbele bus parkeren op de eigen 16.
Dit dus... Loon van de angst. PSV kon niet beter en had vanavond echt verslagen kunnen worden, maar Sparta begon pas écht te drukken na de 1-0, en toen werd PSV ook amper meer gevaarlijk.
 

Maasveld

Well-known member
Ja klopt. Maar ik kan het niet helpen dat Sparta echt een zwakke ploeg heeft. Zelfs met een veredeld B elftal, blijft PSV overeind. Gelukkig voor Sparta zijn er nog meer zwakke ploegen in de Eredivisie.
Dat Sparta niet zou gaan scoren kon iedereen vantevoren wel weten. Lars stond immers op doel.
 

Abubakari

Well-known member
PSV heeft gelukkig gewonnen. Sparta heeft een matige ploeg. Als ze hadden aangezet had Sparta gewoon kunnen winnen van PSV 2. PSV heeft gewoon slecht gespeeld en het blijkt maar weer dat sommige spelers beter op de bank kunnen plaats nemen.
Dit
Unnerstall, Teze, Baumgartl, Viergever, Hendrix; Rosario, Fein; Götze, Ledezma; Mauro Junior, Zahavi

is toch geen PSV2? Okay, paar spelers die rust krijgen, maar nog steeds een opstelling waarbij alleen Fein en Ledezma zelden in de basis staan.
Nou ja, Unnerstall ook niet, maar dat is geen mindere keeper dan die Mvogo.
 
Bovenaan