Speelronde 10

JMD

Well-known member
Malen moet je echt wisselen, die zit gewoon tegen een 2e gele kaart aan.

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom krijgt Malen daar geen 2e geel? Lachwekkend weer in het voordeel van de topclub gefloten.

Pascallovic

Well-known member
Waarom krijgt Malen daar geen 2e geel? Lachwekkend weer in het voordeel van de topclub gefloten.
Of het heeft gewoon met de beperkte arbitrage in Nederland te maken. Vanmiddag had Schouten van Excelsior ook een 2e gele kaart verdiend die hij niet kreeg. Dan horen we niemand dat er tegen een topclub gefloten wordt.

JMD

Well-known member
Echt belachelijk slecht spelen ze. Tijd voor puntverlies voor Van Bommel. Te beginnen op de 16e van deze maand.

Dat laatste is onze standaardverliespartij, dus zal ook gebeuren.

Gakpo voor Malen

Hups PSV!

Janssen

Well-known member
Of het heeft gewoon met de beperkte arbitrage in Nederland te maken. Vanmiddag had Schouten van Excelsior ook een 2e gele kaart verdiend die hij niet kreeg. Dan horen we niemand dat er tegen een topclub gefloten wordt.

Netjes gemeld hier dat het rood moest zijn.

JMD

Well-known member
Of het heeft gewoon met de beperkte arbitrage in Nederland te maken.
Met name de beperkte 'diepte'. De top is echt wel goed, maar daarachter wordt het snel minder. Daarom snap ik ook niet dat ze niet gebruik maken van voormalige scheidsrechters als VAR.

JMD

Well-known member
Als ik de 'broeder' het been van B?rgwijn zo zie vasthouden lijkt het op een breuk in het onderbeen, maar dat zie je er aan de beelden niet aan af.

JMD

Well-known member
Tuurlijk is het tegen 10 man (maar dat was het het laatste kwartier voor rust ook), maar ik vind PSV na rust eindelijk weer wat 'frisser' spelen, er zit tempo in. Werd ook wel tijd na 225 minuten tempoloos voetbal.

JMD

Well-known member
Gakpo op de paal, uit de rebound De Jong met de 5-0. Geen averij in punten dus vandaag, en ook praktisch geen averij qua saldo tov Ajax.

Bovenaan