Precies. Je kan het 100x posten, maar Pascallovic blijft zeggen dat de KNVB alles fout doet.Volgens mij ben jij slim genoeg om sommige dingen los van elkaar te kunnen zien. Het spelen van KKD in interlandweekends was op vraag van de clubs, is in de zomer geevalueerd en met 89% meerderheid voortgezet.
Dat niet, maar daar was meer fout de manier van communiceren die de schoonheidsprijs niet verdiende.Het verzetten van Ajax v PEC was het enige overbodige dit seizoen
RvP zijn laatste wedstrijd in Sittard ipv De Kuip. Kutzooi.
Het is toch precies hetzelfde. Clubs vragen ergens om omdat het ze goed uitkomt. Zodra het ze echter niet uitkomt gaan ze zeiken. Dat doen ze in de KKD bij interlandvoetbal en in de Eredivisie nu over het schrappen van 1 midweekse speelronde wat nu toch niet zo handig blijkt te zijn. Dan moet de KNVB niet de oren naar de clubs laten hangen, maar zelf verantwoordelijkheid nemen, want clubs kijken alleen hoe het hun het beste uitkomt op moment A. Als de situatie op moment B dan anders is gaan ze klagen om de situatie waar ze zelf inspraak op hebben gehad.Volgens mij ben jij slim genoeg om sommige dingen los van elkaar te kunnen zien. Het spelen van KKD in interlandweekends was op vraag van de clubs, is in de zomer geevalueerd en met 89% meerderheid voortgezet.
Ik heb wel meer klachten gehoord. Bijvoorbeeld van FC Groningen over de wedstrijd van zaterdag. Een verplaatsing die met dit nieuwe besluit overigens onnodig is geweest.Het verzetten van Ajax v PEC was het enige overbodige dit seizoen maar om daar nu over te blijven zeuren gaat wat ver.
De laatste wedstrijd op een woensdag is gewoon kut.
Dat is precies het punt. Eerst was het 'zeer teleurstellend' en had ie het geblokkeerd als ie de mogelijkheid had gehad. Nu kan ie 2 weken later het stadion 2x uitverkopen en dan is het prima en geweldig dat Ajax het zo goed doet want dan komen er meer mensen en het geeft de Eredivisie aanzien.Overigens geeft Nijland elders aan dat hij het stadion twee keer vol had kunnen krijgen.
Dan staan KKD clubs nog langer stil.Waarom niet gewoon op zaterdag 18 of zondag 19 mei. Dan heb je ook nog tijd genoeg voor de play-offs.
Van de andere kant. De Graafschap - Ajax op de 'laatste' speeldag.
mg:
Nee hoor, dat doe ik niet. Maar vind het wel humor dat Ajax in 3 jaar tijd 2x bij dezelfde ploeg eindigt, en zeker gezien de gebeurtenissen van 2016 wordt dat dan pikant.Nadat PSV achter elkaar Willem II en AZ uit heeft gehad, PSV wat (ik quote JMD) na de winterstop alleen bij Excelsior en VVV (in de 89' minuut) won.
Kortom, thuis tegen Utrecht al kampioen. Al lijkt het nu opeens wel weer alsof JMD nog in een titel voor PSV gelooft.
Iedereen, behalve Willem II en Ajax, heeft nu 18 dagen rust. Dat vind ik wel een vorm van competitievervalsing hoor.
Het is toch precies hetzelfde. Clubs vragen ergens om omdat het ze goed uitkomt. Zodra het ze echter niet uitkomt gaan ze zeiken. Dat doen ze in de KKD bij interlandvoetbal en in de Eredivisie nu over het schrappen van 1 midweekse speelronde wat nu toch niet zo handig blijkt te zijn. Dan moet de KNVB niet de oren naar de clubs laten hangen, maar zelf verantwoordelijkheid nemen, want clubs kijken alleen hoe het hun het beste uitkomt op moment A. Als de situatie op moment B dan anders is gaan ze klagen om de situatie waar ze zelf inspraak op hebben gehad.
Buiten dat is Ajax dan toch al kampioen.Waarom is het voor PSV zeker niet ongunstig?
wat de Graafschap-Ajax betreft, als er ??n wedstrijd op de slotdag is waarvoor Ajax ongelooflijk gewaarschuwd en dus super scherp is is het Graafschap-Ajax wel, lijkt me eerder een voordeel dan een nadeel.
Buiten dat is Ajax dan toch al kampioen.
Bah, arrogante Ajacied.
De kampioenswedstrijd dus thuis tegen Heracles :duim:
Nadat PSV achter elkaar Willem II en AZ uit heeft gehad, PSV wat (ik quote JMD) na de winterstop alleen bij Excelsior en VVV (in de 89' minuut) won.
Kortom, thuis tegen Utrecht al kampioen. Al lijkt het nu opeens wel weer alsof JMD nog in een titel voor PSV gelooft.
Ajax CBS!!!!Bah, arrogante Ajacied.
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.Zegt ook eentje wat. Met je alles hej is VVV. Alsof andere clubs niet ook een beetje hej kunnen hebben. Of gebruiken.