Sparta Rotterdam

Batigoal

Well-known member
Voorlopig alleen maar afzeggingen voor Sparta van potentiële trainers. Benieuwd of het ze lukt om er eentje aan te stellen voordat maandag de eerste training start bij de Rotterdammers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar wie hebben ze nou allemaal benaderd? Berhalter, Blind en Rutten? Zonde dat Frank de Boer net weer werk heeft. Als Blind goed genoeg is, dan kun je ook voor De Boer gaan. Wellicht is die suggestie van Cor Pot om Heitinga aan te stellen dan zo gek nog niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boukhari en Foeke Booy worden zijn assistenten. Booy heeft ook een opmerkelijke carrière. Wisselt de rollen ook af. Gaat kennelijk gelukkig nu beter met zijn gezondheid.
 

Jef400

Well-known member
Kijk Booy heeft al een verleden bij Sparta, Boukhari en Rijsdijk werken er ook al een tijdje. Ik heb het idee dat dit kundige mensen zijn die in de clubcultuur passen. In die zin is het ook een continuering van het huidige beleid. Wat dat aangaat ben ik best wel heel erg positief.
 

Bernardo

Well-known member
Ze hebben in ieder geval de opvolger van Rijsdijk al binnen mochten de prestaties tegenvallen. Booy zal daar wel op azen, lijkt me helemaal geen assistent type
 

Jef400

Well-known member
Was bij Utrecht een pareltje zeiden ze. Ik vond hem persoonlijk wat lompig overkomen. Maar met de juiste begeleiding komt ie er wel.
 

Batigoal

Well-known member
Nog even afwachten hoe het met de nieuwe trainer gaat, maar als ik het zo zie is Sparta er niet bepaald zwakker op geworden. Wellicht zelfs sterker. Zou mooi zijn als ze weer linkerrijtje, of zelfs een gooi naar de playoffs kan doen.
 
Bovenaan