Spakenburg

de waan

Well-known member
Er is op de hele aardkloot niemand die de tweets van Kees Duijst serieus neemt. Laat hem toch lekker razen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ja, ik las het. Maar dat is toch een functie die doorgaans niemand wil vervullen binnen de club.
Kees wordt bijna aangekondigd als de redder van Spakenburg door nu een beetje scheidjes te regelen en op te vangen, of is dat in Spakenburg een erebaantje?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja, ik las het. Maar dat is toch een functie die doorgaans niemand wil vervullen binnen de club.
Kees wordt bijna aangekondigd als de redder van Spakenburg door nu een beetje scheidjes te regelen en op te vangen, of is dat in Spakenburg een erebaantje?

Precies. Haha. Wat een hondenbaan. Enige wat nog erger is, is grensrechter bij het 24e op zondagochtend.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, ik las het. Maar dat is toch een functie die doorgaans niemand wil vervullen binnen de club.
Kees wordt bijna aangekondigd als de redder van Spakenburg door nu een beetje scheidjes te regelen en op te vangen, of is dat in Spakenburg een erebaantje?

Lijkt mij toch best een eer als hij @SC Heerenveen een keer zou mogen ontvangen op de Westmaat. Al betwijfel ik of hij dan voor kaas zorgt.
 
Bovenaan