Zuti begon!
Waar jij het niet kon laten om altijd weer over kerst te gaan zeiken.Al mijn hoop heb ik op jou gezet en op Abu. Die echt voor het feest gingen en dat gedoe erbuiten hielden.
Kom op nou!
Waar jij het niet kon laten om altijd weer over kerst te gaan zeiken.
Dat topic kan ik trouwens nergens terug vinden.
Komt bij dat Abu een lul is en ik niet samen met hem een topic ga bestieren.
Hoe is het met Dieuwertje?
Hoe is het met Dieuwertje?
Dieuwertje zou ik 10 jaar terug nog wel opschrijven maar nu is ze toch lelijk aan het opdrogen...
Nee, jij bent nog lekker fris.
Ik hoef niet te zuipen om een lelijk wijf te pakken, dat doe ik nuchter ook met veel plezier. Mijn voordeel is dat ik een keuze heb, en jij?Ik hoef ze tenminste niet, net als jij, mooi te drinken.......:duim:
Ik hoef niet te zuipen om een lelijk wijf te pakken, dat doe ik nuchter ook met veel plezier. Mijn voordeel is dat ik een keuze heb, en jij?
Dan raad ik je ten stelligste aan om les in biljarten te nemen. Zodra je gemiddelde boven de twee is, gaat er een wereld voor je open.Ik heb inderdaad geen keus. Maar ik kan dan ook niet biljarten....
Dan raad ik je ten stelligste aan om les in biljarten te nemen. Zodra je gemiddelde boven de twee is, gaat er een wereld voor je open.
:duim:Mijn vader speelt biljart moet gaan lukken. Hij speelde ook Sinterklaas dus de cirkel is weer rond.
Dieuwertje is nog steeds lekker.....