zwammy
Well-known member
Tussenstandje.
Dat word nog wat als Ton terug komt, Mattijs weg is en er ook nog een nieuwe trainer is.
Dat word nog wat als Ton terug komt, Mattijs weg is en er ook nog een nieuwe trainer is.
Ik neem voor het eerst in jaren weer een seizoenkaart in het voetbal, bij mijn lokale club Lochee United. Dat kost wel de enorme som van £ 80.
Dat is niet heel veel minder dan VVV.Ik neem voor het eerst in jaren weer een seizoenkaart in het voetbal, bij mijn lokale club Lochee United. Dat kost wel de enorme som van £ 80.
Het stadion wordt op dit moment uitgebreid, eindelijk is er ook voor deze regio toegang tot de piramide en de club neemt het serieus. Als derde club van Dundee na de twee topclubs is Lochee de grote favoriet voor promotie naar de Highland League, wat 1 niveau onder de Schotse Football League is.Mooi stadion.
Ik moet mijn kaart nog verlengen.
Want?Het zou wel zomaar het laatste jaar kunnen zijn.
Want?
Klopt, rijmt inderdaad niet. De doelgroep van het onderzoek is ook niet representatief voor alle supporters/stadionbezoekers. Er komen ook maar 3 supporters aan het woord die nu niet meer gaan, meer niet.Supporters minder naar stadion door vele incidenten: 'De lol is eraf'
"Ik had jarenlang een jeugdelftal onder mijn hoede, maar ik heb mijn seizoenkaart opgezegd", zegt Ronald (62). Hij is niet de enige die het plezier in voetbal is verloren: 35 procent van de stadionbezoekers uit het RTL Nieuwspanel zegt minder vaak of niet meer naar wedstrijden te gaan door het...www.rtlnieuws.nl
Hmm, dat onderzoek rijmt toch niet met het recordaantal seizoenkaarten wat overal verkocht worden. Maar goed, thuis op de bank ziet het er al snel spannend uit
Van de 18000 deelnemers hebben er nog geen 2900 de afgelopen 2 jaar een wedstrijd bezocht.Supporters minder naar stadion door vele incidenten: 'De lol is eraf'
"Ik had jarenlang een jeugdelftal onder mijn hoede, maar ik heb mijn seizoenkaart opgezegd", zegt Ronald (62). Hij is niet de enige die het plezier in voetbal is verloren: 35 procent van de stadionbezoekers uit het RTL Nieuwspanel zegt minder vaak of niet meer naar wedstrijden te gaan door het...www.rtlnieuws.nl
Hmm, dat onderzoek rijmt toch niet met het recordaantal seizoenkaarten wat overal verkocht worden. Maar goed, thuis op de bank ziet het er al snel spannend uit
Dit lijkt me toch wel een vrije relevante uitkomst. Zeker als ouders hun kinderen minder mee gaan nemen. Daar begint het supporterschap immers.34 procent van de ongeveer 2800 deelnemers die de afgelopen twee jaar naar een wedstrijd zijn gegaan, zegt dat nu niet of minder te doen. Van degenen die hun kinderen weleens meenamen, zegt 35 procent dat nu niet of minder vaak te doen.