Seizoenkaarten Eredivisie

JMD

Well-known member
Ik heb ook even gekeken wat ik voor mijn kaartje voor PSV - Utrecht van morgen betaal. Op de lange zijde ter hoogte van rand strafschopgebied betaal ik 52,50 euro. Dan neem je toch ook niet zomaar je kind(eren) mee... Voeg daarbij de idiote prijzen die tegenwoordig in het Philips Stadion gevraagd worden voor een drankje enz en het is gewoon niet leuk meer.

stc

Well-known member
Ik heb ook even gekeken wat ik voor mijn kaartje voor PSV - Utrecht van morgen betaal. Op de lange zijde ter hoogte van rand strafschopgebied betaal ik 52,50 euro. Dan neem je toch ook niet zomaar je kind(eren) mee... Voeg daarbij de idiote prijzen die tegenwoordig in het Philips Stadion gevraagd worden voor een drankje enz en het is gewoon niet leuk meer.
Klopt. Prijzen zijn duur geworden. Ik hou voor dit seizoen per wedstrijd bij wat een kaartje kost in het vak waar ik zit. Dan kan ik het afzetten tegen de prijs die ik heb betaald voor een kaartje.

Jef400

Well-known member
Niet om lullig te doen. Maar voor 6x daar heb ik mijn seizoenkaart op exact dezelfde plek bij Sparta

Satyr

Administrator
Forumleiding
https://x.com/SanderVries_LC
@SanderVries_LC

SC Heerenveen heeft tot dusver ruim 14.200 seizoenkaarten verkocht. Dat is exclusief de jaarkaarten voor personeel, vrijwilligers en sponsoren. Club rekent op een volle bak dit seizoen in het Abe Lenstra-stadion.

Jef400

Well-known member
Ik heb het idee dat het overal idioot druk begint te worden. Heel veel clubs waar de 'seizoenkaarten' gewoon zijn uitverkocht.

stc

Well-known member
Ik heb dit jaar weer een all-in kaart bij PSV. Voor een los kaartje in mijn vak betaal je tegen RKC, Go Ahead en NEC 65 euro. Betekent dus dat tegen Feyenoord en Ajax de prijzen richting de 90-100 euro gaan.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb dit jaar weer een all-in kaart bij PSV. Voor een los kaartje in mijn vak betaal je tegen RKC, Go Ahead en NEC 65 euro. Betekent dus dat tegen Feyenoord en Ajax de prijzen richting de 90-100 euro gaan.
Sjezus, bij Heerenveen betaal je (tegen Utrecht) €10 in de vrije verkoop

zwammy

Well-known member
Ligt eraan welk vak hij zit. Voor zuid en noord zal die rond de 550 zitten en voor Oost en west rond de 475.

Seizoenkaarten bij NAC uitverkocht en de losse kaarten zijn minimaal. NAC ajax is al uitverkocht bij de 1912 verkoop. Dus mensen met een clubkaart zullen dit jaar geen wedstrijden zien.

stc

Well-known member
Hoeveel is die all in kaart
682.50 voor regulier. 1262.50 voor all in. In de reguliere zitten alleen 17x eredivisie wedstrijden. De all in kaart bevat naast de 17 eredivisie wedstrijden, ook de oefenwedstrijden, europese wedstrijden (dit jaar minimaal 4), JC schaal, bekerwedstrijden en eventuele play-off wedstrijden. Zijn sommige vakken nog duurder, maar het gross heeft goedkopere plaatsen. Ik moet wel zeggen dat ik een hele goede plaats heb moet goed en vrij zicht op het gehele veld.

Forza AZ

Well-known member
682.50 voor regulier. 1262.50 voor all in. In de reguliere zitten alleen 17x eredivisie wedstrijden. De all in kaart bevat naast de 17 eredivisie wedstrijden, ook de oefenwedstrijden, europese wedstrijden (dit jaar minimaal 4), JC schaal, bekerwedstrijden en eventuele play-off wedstrijden. Zijn sommige vakken nog duurder, maar het gross heeft goedkopere plaatsen. Ik moet wel zeggen dat ik een hele goede plaats heb moet goed en vrij zicht op het gehele veld.
Wat een prijzen zeg. Bij AZ heb ik een seizoenkaart voor 295 euro achter het doel. Er is geen optie bij AZ om de overige wedstrijden bij je seizoenkaart te nemen. Daar betaal je gewoon apart voor (wel vaak met korting) als die wedstrijden zich aandienen.

Losse kaarten zijn voor de eerste thuiswedstrijd (tegen NEC) vanaf 27,50 euro. Voor topwedstrijden zijn de prijzen hoger.

Bovenaan