Klopt. Prijzen zijn duur geworden. Ik hou voor dit seizoen per wedstrijd bij wat een kaartje kost in het vak waar ik zit. Dan kan ik het afzetten tegen de prijs die ik heb betaald voor een kaartje.Ik heb ook even gekeken wat ik voor mijn kaartje voor PSV - Utrecht van morgen betaal. Op de lange zijde ter hoogte van rand strafschopgebied betaal ik 52,50 euro. Dan neem je toch ook niet zomaar je kind(eren) mee... Voeg daarbij de idiote prijzen die tegenwoordig in het Philips Stadion gevraagd worden voor een drankje enz en het is gewoon niet leuk meer.
Niet om lullig te doen. Maar voor 6x daar heb ik mijn seizoenkaart op exact dezelfde plek bij SpartaIk heb ook even gekeken wat ik voor mijn kaartje voor PSV - Utrecht van morgen betaal. Op de lange zijde ter hoogte van rand strafschopgebied betaal ik 52,50 euro. Dan neem je toch ook niet zomaar je kind(eren) mee... Voeg daarbij de idiote prijzen die tegenwoordig in het Philips Stadion gevraagd worden voor een drankje enz en het is gewoon niet leuk meer.
Toch wel met een draaitabel?Ja dat houd ik bij in een excel bestand.
Nog niet, moet nog alles perfectioneren. Ook ben ik begonnen met het bijhouden van de cateringprijzen, mocht ik iets kopen.Toch wel met een draaitabel?
Niks lulligs aan toch om dat op te merken? Het is aardig prijzig bij PSV...Niet om lullig te doen. Maar voor 6x daar heb ik mijn seizoenkaart op exact dezelfde plek bij Sparta
Sjezus, bij Heerenveen betaal je (tegen Utrecht) €10 in de vrije verkoopIk heb dit jaar weer een all-in kaart bij PSV. Voor een los kaartje in mijn vak betaal je tegen RKC, Go Ahead en NEC 65 euro. Betekent dus dat tegen Feyenoord en Ajax de prijzen richting de 90-100 euro gaan.
Ook niet op elke tribune.Sjezus, bij Heerenveen betaal je (tegen Utrecht) €10 in de vrije verkoop
682.50 voor regulier. 1262.50 voor all in. In de reguliere zitten alleen 17x eredivisie wedstrijden. De all in kaart bevat naast de 17 eredivisie wedstrijden, ook de oefenwedstrijden, europese wedstrijden (dit jaar minimaal 4), JC schaal, bekerwedstrijden en eventuele play-off wedstrijden. Zijn sommige vakken nog duurder, maar het gross heeft goedkopere plaatsen. Ik moet wel zeggen dat ik een hele goede plaats heb moet goed en vrij zicht op het gehele veld.Hoeveel is die all in kaart
Wat een prijzen zeg. Bij AZ heb ik een seizoenkaart voor 295 euro achter het doel. Er is geen optie bij AZ om de overige wedstrijden bij je seizoenkaart te nemen. Daar betaal je gewoon apart voor (wel vaak met korting) als die wedstrijden zich aandienen.682.50 voor regulier. 1262.50 voor all in. In de reguliere zitten alleen 17x eredivisie wedstrijden. De all in kaart bevat naast de 17 eredivisie wedstrijden, ook de oefenwedstrijden, europese wedstrijden (dit jaar minimaal 4), JC schaal, bekerwedstrijden en eventuele play-off wedstrijden. Zijn sommige vakken nog duurder, maar het gross heeft goedkopere plaatsen. Ik moet wel zeggen dat ik een hele goede plaats heb moet goed en vrij zicht op het gehele veld.
Tegen Utrecht is elk beschikbaar vak (alle tribunes zijn beschikbaar) €10,-Ook niet op elke tribune.