Seizoenkaarten 2021/2022

JMD

Well-known member
Ik heb ook even gekeken wat ik voor mijn kaartje voor PSV - Utrecht van morgen betaal. Op de lange zijde ter hoogte van rand strafschopgebied betaal ik 52,50 euro. Dan neem je toch ook niet zomaar je kind(eren) mee... Voeg daarbij de idiote prijzen die tegenwoordig in het Philips Stadion gevraagd worden voor een drankje enz en het is gewoon niet leuk meer.
 

stc

Well-known member
Ik heb ook even gekeken wat ik voor mijn kaartje voor PSV - Utrecht van morgen betaal. Op de lange zijde ter hoogte van rand strafschopgebied betaal ik 52,50 euro. Dan neem je toch ook niet zomaar je kind(eren) mee... Voeg daarbij de idiote prijzen die tegenwoordig in het Philips Stadion gevraagd worden voor een drankje enz en het is gewoon niet leuk meer.
Klopt. Prijzen zijn duur geworden. Ik hou voor dit seizoen per wedstrijd bij wat een kaartje kost in het vak waar ik zit. Dan kan ik het afzetten tegen de prijs die ik heb betaald voor een kaartje.
 

Jef400

Well-known member
Ik heb ook even gekeken wat ik voor mijn kaartje voor PSV - Utrecht van morgen betaal. Op de lange zijde ter hoogte van rand strafschopgebied betaal ik 52,50 euro. Dan neem je toch ook niet zomaar je kind(eren) mee... Voeg daarbij de idiote prijzen die tegenwoordig in het Philips Stadion gevraagd worden voor een drankje enz en het is gewoon niet leuk meer.
Niet om lullig te doen. Maar voor 6x daar heb ik mijn seizoenkaart op exact dezelfde plek bij Sparta
 
Bovenaan