Eef de Kip
Well-known member
Ja hoe zit het nou jongens??
Jij was het me die op de reglementen wees en nu gelden die ineens niet meer?Nee, je haalt twee scenario's door elkaar.
Wat zei hij (want heb het uitgezet)Nuis, wat laat je je weer kennen. Bijzonder onprofessioneel interview.
Wat zei hij (want heb het uitgezet)
Juist niet. Ik vond dat hij heel eerlijk was.Nuis, wat laat je je weer kennen. Bijzonder onprofessioneel interview.
Het terugkijken waard!Wat zei hij (want heb het uitgezet)
Maar hij heeft toch geen last gehad van de regels? Hij wordt 3e en plaatst zich dus op eigen kracht voor de Spelen. Wat zou hij dan willen veranderen?Dat de regels niet kloppen blablablabla boos boos nog bozer blablabla.
Maar hij heeft toch geen last gehad van de regels? Hij wordt 3e en plaatst zich dus op eigen kracht voor de Spelen. Wat zou hij dan willen veranderen?
Aha.
Maar Beune wordt toch gewoon 'fair and square' geklopt (oke, net aan, maar toch...), ze wordt 4e. Daar was niks oneerlijks aan.
NeeKan Beune nu niet alsnog worden aangewezen voor de 1.500 meter?
Had het wat uitgemaakt als ze was gevallen?Nee
Haar enige kans is nu nog als Groenewoud, Rijpma of Kok geblesseerd raken of dat 1 van hen zich terugtrekt. Bij Kok had ik me dat nog kunnen voorstellen als het eerst 1500 is en vrij snel erna de 500, maar de 1500 is de laatste 'reguliere' afstand die gereden wordt. De dag na de 1500 dames is de massastart, het enige wat dus zou kunnen is dat Groenewoud zich van de 1500 terugtrekt vanwege de massastart, maar aangezien zij echt gewend is heel veel te rijden kan ik me dat niet voorstellen.
Dat is een goede vraag... Dan was ze afhankelijk geweest van een aanwijsplek. Als regerend wereldkampioen had ze daar misschien recht op gehad, maar aan de andere kant was het niveau vandaag zo ongelooflijk hoog dat dat imo niet eerlijk was geweest tov de andere dames. Dit is echt wat anders dan Leerdam, zij en Kok steken er in NL op de 1000 flink bovenuit. De nr 3 van de 1000 had 1.14.7, een tijd die Leerdam (als ze blijft staan) fluitend rijdt in Thialf.Had het wat uitgemaakt als ze was gevallen?