Top-3 na de eerste omloop:
1. Sebas Diniz 34,142
2. Jenning de Boo 34,361
3. Merijn Scheperkamp 34,649
Groenewoud zelfs met een pr in deze omstandigheden…Die laatste twee ritten op de 3km waren geweldig!
Inderdaad. En ook dat de boo hem wint is niet ongunstig.Matrix technisch niet ongunstig dat Wennemars derde wordt.
Dat was buiten van de bunt gerekend…Wüst en wennemars geven even duidelijk aan waarom Nederland voorlopig geen toprijders op de vijf en tien kilometer zullen hebben…
Die aanwijsplek voor Rijpma op de TP lijkt mij net zo zeker als de aanwijsplek voor Leerdam op de 1000m.Ik moet nog maar zien als Rijpma-De Jong zich niet plaatst individueel (via de 1500, want volgens mij rijdt ze de 5000 niet) of ze dan uberhaupt TP gaat doen, Conijn kan immers ook TP doen
Conijn heeft net zoveel internationale ervaring met het rijden van TPs als Femke Kok en Jutta Leerdam. Ze werden overigens alle drie wereldkampioen op dit onderdeel maar dan bij de junioren. Conijn reed destijds met Kok (en Robin Groot) terwijl Leerdam met Beune (en Elisa Dul) reed.Conijn kan immers ook TP doen
Jep, maar Conijn is beter in 3000/5000m, en voor Leerdam/Kok is het na 1500m echt wel klaar. En ja, bij junioren idd beide kampioen (maar hoe lang is dat wel niet geleden), maar in die tijd rijden ze 1) nog meer op alle afstanden (tm 3000m) en 2) is het niveau bij de junioren natuurlijk minder dan bij de senioren, dus kunnen ze dan als 'meer sprinter gericht' makkelijker meedoen.Conijn heeft net zoveel internationale ervaring met het rijden van TPs als Femke Kok en Jutta Leerdam. Ze werden overigens alle drie wereldkampioen op dit onderdeel maar dan bij de junioren. Conijn reed destijds met Kok (en Robin Groot) terwijl Leerdam met Beune (en Elisa Dul) reed.
We zullen zien. Ik denk dat dat nog wel eens tegen kan vallen vwb Rijpma.Die aanwijsplek voor Rijpma op de TP lijkt mij net zo zeker als de aanwijsplek voor Leerdam op de 1000m.