Eef de Kip
Well-known member
Goed gehinderd ook.
Als PR wel, als NR en WR volgens mij niet.Worden die tijden wel officieel erkend, aangezien ze met 4 man tegelijk schaatsen in de B-groep?
Klopt. Alleen die Japansen rijden echt goed...Vraag mij of die concurrentie nu echt zo heel bijzonder schaatst of dat nagenoeg alle Nederlanders niet in vorm zijn. Als ik de tijden zie van de concurrentie ben ik niet echt onder de indruk. Het is vooral dat de Nederlandse toppers voor hun doen langzaam rijden. Ook de andere toppers zoals Sablikova, Richardson en Bowe trouwens.
Doen ze op de 500 meter toch al jaren? Ter Mors praktisch de enige die op een goede dag in de buurt van de 37 seconden grens kan komen. De rest loopt al een tijdje op 38.50 te kloten wanneer ze een top dag hebben. Op de prestatiematrix weet je dat je kansloos bent voor een ticket naar de Spelen als je het van de 500 meter moet hebben.Klopt. Alleen die Japansen rijden echt goed...
En de NL dames op de 500m echt slecht trouwens.
Als PR wel, als NR en WR volgens mij niet.
Doen ze op de 500 meter toch al jaren? Ter Mors praktisch de enige die op een goede dag in de buurt van de 37 seconden grens kan komen. De rest loopt al een tijdje op 38.50 te kloten wanneer ze een top dag hebben. Op de prestatiematrix weet je dat je kansloos bent voor een ticket naar de Spelen als je het van de 500 meter moet hebben.
Natuurlijk wel. Dat geldt niet voor de 3k mannen senioren en de 10km vrouwen, omdat het geen offici?le wedstrijden zijn. Bij de mannen wordt de 3km in offici?le wedstrijden alleen door junioren gereden.
Een aantal exotische deelnemers komend weekend: een Argentijnse, een Mongoolse, een Indi?r en een Mongoli?r. Argentijnen en Mongoli?rs hebben in het verleden wel vaker meegedaan, maar dat is alweer een aantal seizoenen geleden, volgens mij. Ik kan mij niet herinneren dat er ooit Indi?rs hebben meegedaan, maar Stephen Kilari staat dit weekend ingeschreven voor de 500m, 1000m, 1500m en massastart. Hij stond ook al op de startlijst voor Heerenveen, maar toen was hij voor geen enkele afstand ingeschreven.
Thanks.
Ik vind het gat op de 3 km nou niet dusdanig dat ik die gouden medaille al zou opschrijven. Zou Wust en Sablikova nog niet afschrijven en Japan moet deze vorm ook nog maar op de spelen zien te krijgen. Je kunt ook te vroeg pieken.Japan wint nu ook al op de 3km. Dat wordt gewoon 7x goud voor Japan, straks bij de spelen.
Ik vind het gat op de 3 km nou niet dusdanig dat ik die gouden medaille al zou opschrijven. Zou Wust en Sablikova nog niet afschrijven en Japan moet deze vorm ook nog maar op de spelen zien te krijgen. Je kunt ook te vroeg pieken.