Waarom mag die Duitser in de slotrit?
Dan zou je helemaal de strijd hebben op het ijs. Of dat goed voor de tijd is, dat durf ik niet te zeggen.
Het verschil met Davis voor de Adelskalender is kleiner geworden. Ik hoop zo dat hij nog eens op hoogte een kampioenschap moet rijden.
Kan het me niet voorstellen, hij is pas 30 nu.Kramer gaat denk ik stoppen na de OS als hij de 10km wint.
Denk dat ie het WK-allround dat jaar sowieso nog gaat meepakken in het Olympisch stadion van Amsterdam.Kramer gaat denk ik stoppen na de OS als hij de 10km wint.
Dat zou best kunnen en met een overwinning afscheid neemt.Denk dat ie het WK-allround dat jaar sowieso nog gaat meepakken in het Olympisch stadion van Amsterdam.
2019 is het WK Allround in Calgary.
Het verschil is nu heel klein geworden trouwens, nog iets meer dan 1/10e punt als ik het goed heb berekend.
Of ze laten het nog iets harder waaien.Maar als met de OS het ijs nog wat beter is dan kan het zo maar zijn dat hij met de OS Davis gaat inhalen.
Maar als met de OS het ijs nog wat beter is dan kan het zo maar zijn dat hij met de OS Davis gaat inhalen.
Denk dat ie het WK-allround dat jaar sowieso nog gaat meepakken in het Olympisch stadion van Amsterdam.
Ik weet het wel zeker. Dat wordt echt een heel mooi WK.
2019 is het WK Allround in Calgary.
Het verschil is nu heel klein geworden trouwens, nog iets meer dan 1/10e punt als ik het goed heb berekend.