JMD
Well-known member
Hij is 18 en rijdt nu al 34.10 terwijl er flink hoge luchtdruk is… niet zo’n heel gewaagde voorspelling hoor…Wat een heerlijk opportunisme weer.
Hij is 18 en rijdt nu al 34.10 terwijl er flink hoge luchtdruk is… niet zo’n heel gewaagde voorspelling hoor…Wat een heerlijk opportunisme weer.
Hij zou lang niet de 1ste zijn waarbij de ontwikkeling vroegtijdig stokt of een concurrent erbij krijgt die net zo goed is.Hij is 18 en rijdt nu al 34.10 terwijl er flink hoge luchtdruk is… niet zo’n heel gewaagde voorspelling hoor…
En op een gegeven moment loop je tegen het maximum aan wat een menselijk lichaam aan kan. Zit er nog ruim 6 tienden in het vat? Ik twijfel, in elk geval heb je ook nog perfecte omstandigheden nodig.Hij zou lang niet de 1ste zijn waarbij de ontwikkeling vroegtijdig stokt of een concurrent erbij krijgt die net zo goed is.
Huh? Ik heb het over een 33er in Heerenveen, dat is nog maar 11/100e…En op een gegeven moment loop je tegen het maximum aan wat een menselijk lichaam aan kan. Zit er nog ruim 6 tienden in het vat? Ik twijfel, in elk geval heb je ook nog perfecte omstandigheden nodig.
Waarom niet?Dat is nog wel erg ver weg…
Eens. Maar heb wel het gevoel dat de echt grote stappen niet meer gaan gebeuren…Tja, qua materiaal en trainingsmethoden blijft de ontwikkeling gaande. De laatste jaren is voeding een belangrijke pijler, dat zal in het schaatsen niet anders zijn. Zo blijf je her en der winst pakken waardoor het steeds sneller blijft gaan. En ja, misschien ligt er ergens wel een grens, maar ik verwacht niet dat wij dat nog gaan meemaken.
Inderdaad en die commentatoren proberen het vrij wanhopig nog goed te praten. Gewoon een dwaas, wegwezen.Gooi die Hoolwerf er gewoon uit. 3 tussensprints en 3x loopt ie de klootviolen met tegenstanders.
En ook hier net boven het br… Gaat ook de eerste schaatser worden die in Heerenveen onder de 1.07 rijdt1.07.11....pampadam
WK afstanden volgend jaar in Calgary…Die gaat echt wereldrecords rijden zodra er een kans is in SLC of Calgary.