Schaatsen

erka

Well-known member
Weer een geëmotioneerde schaatster bij de microfoon en dit keer niet mevrouw de Jong.😮

Wat zijn dat toch allemaal voor jankwijven zeg. Echt vreselijk.
Probeer toch eens professioneel en nietszeggende antwoorden te geven. Daar heb je mediatrainingen voor.
 

JMD

Well-known member
Wat zijn dat toch allemaal voor jankwijven zeg. Echt vreselijk.
Probeer toch eens professioneel en nietszeggende antwoorden te geven. Daar heb je mediatrainingen voor.
Nou is dit van Schouten de eerste keer dat ik het zag, dus vind ik wat anders dan Rijpma-De Jong.
Schouten lijkt me gewoon geestelijk op, die heeft alles aangepakt (aan mediaaandacht, openingen winkels enz) volgens mij na haar Olympische titels en is zichzelf flink tegengekomen.
 

erka

Well-known member
Ja, nou, ik vind het gewoon irritant dat heel veel vrouwelijke schaatsers altijd zo vol van de spanning zitten. Er kan haast nooit een normaal interview vanaf.
 

erka

Well-known member
Nou is dit van Schouten de eerste keer dat ik het zag, dus vind ik wat anders dan Rijpma-De Jong.
Schouten lijkt me gewoon geestelijk op, die heeft alles aangepakt (aan mediaaandacht, openingen winkels enz) volgens mij na haar Olympische titels en is zichzelf flink tegengekomen.

Burnout dus?
 

JMD

Well-known member
Het zou mij niks verbazen. Overspannen op zijn minst... Ze gaf ook al aan dat ze in december op de rem getrapt heeft en dat ze hoopt dat dat nog op tijd was.
 

JMD

Well-known member
Ja, nou, ik vind het gewoon irritant dat heel veel vrouwelijke schaatsers altijd zo vol van de spanning zitten. Er kan haast nooit een normaal interview vanaf.
Nou is de spanning natuurlijk ook wel vrij groot bij het NL schaatsen, de prestatiedichtheid is zo groot dat als je in zo'n kwalificatieweekend net even niet in vorm bent je zomaar naast allerlei tickets kan grijpen. Presteer je dit weekend niet dan is je seizoen voorbij.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zou mij niks verbazen. Overspannen op zijn minst... Ze gaf ook al aan dat ze in december op de rem getrapt heeft en dat ze hoopt dat dat nog op tijd was.
Ik vind het een beetje dubbel, want aan het begin van het schaatsseizoen zei ze nog dat ze juist blij was dat ze in de zomer en voorbereiding andere dingen had gedaan. Dan weet je dat de resultaten ook minder kunnen worden. Dat is ook prima.

 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member

Pascallovic

Well-known member
Ik vind dat die shorttrackers best een keer over het vertrek van Otter heen mogen stappen. Niemand gaat het meteen zo goed doen als hij. Los van dat ie 12 jaar hieraan heeft lopen bouwen? Heel netjes inderdaad hoe Kerstholt hierop reageert. Hij zal ook vast genoeg fouten maken, maar het is ook lang niet zo dat ze allemaal geen meter meer vooruit komen. Het gaat volgens mij wel aardig in de breedte.
 

JMD

Well-known member
Rijpma de jong zal zo ook wel janken bij de camera…

De 3000m blijft een mooie afstand, zit heel dicht bij elkaar…
 

JMD

Well-known member
“Het zou heel leuk zijn als we er een keer op gaan trainen…”
Tsja, dan word je vijfde op de teamsprint, vooral omdat kok en Leerdam niet meedoen..
 

JMD

Well-known member
Aha, daar is al weer een rel, Rijpma De jong mag geen achtervolging r8jden en kreeg dat te horen middels een appje…
 

Pascallovic

Well-known member
Aha, daar is al weer een rel, Rijpma De jong mag geen achtervolging r8jden en kreeg dat te horen middels een appje…
Is natuurlijk heel slecht om dat op die manier te doen. Die rijdt al 8 jaar mee in die ploeg, dus dan verdien je het wel om persoonlijk te worden geinformeerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik blijf het toch fascinerend vinden hoe mensen die goed betaald worden om zo'n ploeg optimaal te begeleiden zulke domme dingen kunnen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Pascallovic

Well-known member
Ik blijf het toch fascinerend vinden hoe mensen die goed betaald worden om zo'n ploeg optimaal te begeleiden zulke domme dingen kunnen doen.
En dan ook nog eens een oud topsporter die het moet regelen. Alsof 6-voudig wereldkampioen en 6 maal olympisch medaille winnaar Rintje Ritsma op deze manier had willen worden geinformeerd. Die had bij zo’n behandeling de hele boel gesloopt. Nee, dan doet hij het als bondscoach wel op deze manier.
 
Bovenaan