sc Heerenveen Nieuws topic

Batigoal

Well-known member
Nog een aanvaller erbij voor Heerenveen: Benjamin Nygren wordt voor 2 jaar van RC Genk gehuurd met optie tot koop. Werd daar binnengehaald met een hoop tromgeroffel, maar kon nooit doorbreken. Wel weer een op papier mooi talent erbij voor de Friezen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lijkt me een goede aanwinst en klinkt een beetje als verkapte koop. Hamstra zal er wel weer een handigheidje op losgelaten hebben.

Er moet nog een middenvelder, 2e doelman en talentvolle speler bijkomen volgens bronnen rondom de club.

Voor de positie van doelman is Nick Olij genoemd. Dat was dus geen grapje @zwammy maar stond in twitterberichten vanuit Bredase bronnen.
 

Atreides

Well-known member
Lijkt me een goede aanwinst en klinkt een beetje als verkapte koop.

Klopt!
Batigoal zei:
Nog een aanvaller erbij voor Heerenveen: Benjamin Nygren wordt voor 2 jaar van RC Genk gehuurd met optie tot koop. Werd daar binnengehaald met een hoop tromgeroffel, maar kon nooit doorbreken. Wel weer een op papier mooi talent erbij voor de Friezen.

Huren met een optie tot koop is veel beter dan een koop:
 

Batigoal

Well-known member
En ook nog Bulgaarse middenvelder Shopov die op zijn 18e al 50 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Joshua Zirkzee is ook op weg naar de Eredivisie. Heerenveen werd genoemd, maar het lijkt me niet dat hij bij ons komt. Misschien AZ, als vervanger van Idrissi?
 

SuikerBrood

Well-known member
En ook nog Bulgaarse middenvelder Shopov die op zijn 18e al 50 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld.

Leuke gokjes vind ik dit wel. Als het mislukt val je er geen buil aan. Dit seizoen hebben we met Batista Meyer en Hajal al twee opties voor het aanvallende middenveld. Dus Shopov kan aan de bak.
 

zwammy

Well-known member
Maar heb verder niets gehoord over Olij, denk ook niet dat NAC hem laat gaan, is veel te belangrijk voor promotie.
 

SuikerBrood

Well-known member
We hebben ook Wendt van AZ gekocht. Ken ik verder niet.

In 2019 bij AZ gekomen, veel geblesseerd geweest. O21 had nog spelers nodig, want dat was wel erg jong. (De échte O21 spelers zitten eigenlijk bij het eerste..) dus vandaar waarschijnlijk deze deal. Hopelijk denkt Heerenveen ook dat er meer in die jongen zit. Is 'al' 20.
 
Bovenaan