sc Heerenveen Nieuws topic

Pascallovic

Well-known member
Vreemd. Eerst verzoekt PSV om rond Europese wedstrijden een zwaardere tegenstander te krijgen omdat ze zulke professionele spelers hebben die zich voor de kleinere ploegen niet kunnen opladen. Hebben ze een keer een lastige wedstrijd rondom Europees voetbal, willen ze op een andere dag spelen om dat ze graag wat langer de tijd hebben om uit te rusten. Het is ook nooit goed.
 

Totti

New member
Assaidi sluit waarschijnlijk aan bij het trainingskamp van Heerenveen. Erg logische beslissing wat mij betreft met het oog op een evt. vertrek van Larsson of Slagveer. Als die ook maar een klein beetje van zijn oude niveau benadert is het een welkome versterking.
 

Batigoal

Well-known member
Assaidi sluit waarschijnlijk aan bij het trainingskamp van Heerenveen. Erg logische beslissing wat mij betreft met het oog op een evt. vertrek van Larsson of Slagveer. Als die ook maar een klein beetje van zijn oude niveau benadert is het een welkome versterking.

Interessante transfer zou dat zijn. Ben benieuwd wat hij nog kan.

Tissoudali, vorig jaar uitblinker in de Jupiler League bij Telstar, is mislukt bij Le Havre en wil komende winter alsnog proberen naar de Eredivisie te komen. Dat had hij natuurlijk afgelopen zomer al moeten doen, maar het zou leuke versterking zijn voor clubs in het rechterrijtje mits zij hem kunnen betalen.
 

Pascallovic

Well-known member
Odegaard zou op huurbasis naar Friesland komen. Ben benieuwd of het echt zo'n groot talent is. De keuze voor Real Madrid was zoals verwacht voorlopig een verkeerde.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het staat zelfs op teletekst. Ben erg benieuwd! Kan op 10 en op de flanken uit de voeten.

Ik hoop wel dat ze hem dan voor anderhalf jaar kunnen huren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo dan, daar slaan jullie een grote slag mee zeg. Die jongen had ik graag bij Feyenoord gezien. Zou bij ons zo op '10' kunnen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Omdat je als voetballer op die leeftijd zo veel mogelijk moet spelen en de kans dat hij dat bij Real ging doen was in te schatten op nihil. Ik ga er nu even na?ef van uit dat hij zo veel mogelijk wil bereiken als voetballer en het financi?le even op de 2e plaats zou moeten staan.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoezo een verkeerde keuze?
Hij heeft niet 2 jaar geleden als meest begeerd super talent voor Real Madrid gekozen om zich nu te kunnen laten uitlenen aan SC Heerenveen. Heb al vaker berichten gelezen dat ie er toch wat anders van had verwacht qua aansluiting met het eerste elftal van Real Madrid.
 

ALenstra

Well-known member
Odegaard staat toch bekend als een verwend ventje die niet tegen tegenslag kan? Ik begreep dat ze in Madrid nogal wat aan te merken hadden op zijn mentaliteit.
 

Maasveld

Well-known member
Het ventje is vorige week 18 geworden. Ik betwijfel ten zeerste of hij bij een andere club al een vaste waarde was geweest. Hij traint regelmatig met het 1ste elftal mee als ik me niet vergis, daar leer je natuurlijk ontzettend veel van. Hij heeft nu 2 jaar bij Castilla gevoetbald, nu is het tijd voor de volgende stap.
 
Bovenaan