sc Heerenveen Nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Hulde aan Heerenveen TV. Prachtige docu over Foppe net bij Fox.

Zou mooi zijn als Boss Foppe Serero kan overhalen om hier volgend jaar te komen ballen.
 

Batigoal

Well-known member
Jurgen Streppel gaat de nieuwe trainer worden in Friesland. Is die dan zo erg klaar voor een stap omhoog?
 

Pascallovic

Well-known member
Jurgen Streppel gaat de nieuwe trainer worden in Friesland. Is die dan zo erg klaar voor een stap omhoog?
Levert dit jaar een wanprestatie met Willem II. Heeft toch een hoop nieuwe spelers mogen aantrekken, zonder dat het veldspel of de resultaten zijn verbeterd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij was niet mijn eerste keus, maar dat maakt hem niet meteen een verkeerde keus. We zien het wel, hij kan het moeilijk slechter doen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zeker! Heel toffe kerel en zeer geschikt met jeugd!

Inmiddels al 20 jaar verbonden aan Heerenveen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik lees dat SC Heerenveen de optie in het contract van van Anholt niet gebruikt en hem transfervrij laat vertrekken. Speelt ie zo teleurstellend dit seizoen? Ik vind het voor de Eredivisie gewoon een prima back, al heeft hij zich niet doorontwikkeld zoals twee jaar geleden was verwacht.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij is geblesseerd geweest en ze hebben vandaag ook twee jaar met Marzo verlengd.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik lees dat SC Heerenveen de optie in het contract van van Anholt niet gebruikt en hem transfervrij laat vertrekken. Speelt ie zo teleurstellend dit seizoen? Ik vind het voor de Eredivisie gewoon een prima back, al heeft hij zich niet doorontwikkeld zoals twee jaar geleden was verwacht.

Twee jaar terug kon je er nog wel een miljoen voor krijgen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo triest dat tegenwoordig ook echt iedereen een grap moet bedenken op 1 april. Is niet meer leuk, afschaffen die grappendag.
 

Abubakari

Well-known member
Weet je wat ze af moeten schaffen? Clubs die alle regels overtreden! Er uit met FC Twente, mooi in de vijfde klasse beginnen, oplichters.
 

De Wolf

Well-known member
ChXEmy4W0AImtla.jpg
 
Bovenaan