De Groene Scout
Well-known member
Tegen Zwammy om plek 5 strijden. Dat had de finale moeten zijn natuurlijk.
Zwammy heeft de finale tegen Marinos al gespeeld.Tegen Zwammy om plek 5 strijden. Dat had de finale moeten zijn natuurlijk.
De eerste finale waarin de 2 twee ploegen die tegen elkaar speelden beiden verloren.Zwammy heeft de finale tegen Marinos al gespeeld.
Maar Abubakari kan natuurlijk ook een andere oplossing hebben?
Wat denk jij slecht over Pascallovic. Die speelt gewoon op eigen kracht.Ik stuur mijn voorspellingen via PB. Anders zou degene met een voorsprong alleen maar hoeven te kopi?ren in de tweede helft.
Kans dat de voorspellingen weinig van elkaar zullen verschillen is sowieso groot. Per 45 minuten in finales verwacht je doorgaans niet echt veel doelpunten. Ook hebben dat soort wedstrijden over het algemeen wel een lichte favoriet, waardoor je op dezelfde voorspellingen uit kunt komen. Ik zal niet veel verder komen dan 0-0 of 1-0/0-1 in mijn voorspellingen van de ruststanden.Wat denk jij slecht over Pascallovic. Die speelt gewoon op eigen kracht.
1. We moeten nu dus een eerste helft voorspellen en dan wachten tot donderdagavond en dan de tweede helft?
2. En alleen van de eerste duels de rust- en eindstand en van de laatste alleen de eindstand?