Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2018/2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Het chagrijn overheerst in de FEBO van Dobben Arena, een topper gelijk spelen tegen een voormalig kampioen kan, maar de wijze waarop stemt tot grote ontevredenheid, slechts 4 schamele treffers, dat mag ons niet gebeuren. Weg 100% score. Zonde, had niet gehoeven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ach ja. De kansen waren er wel, maar als beide teams zo blijven verdedigen, dan kunnen zowel Ajax als FC Emmen hoge ogen gooien.
 

Susa

New member
Na de uitglijder van vorige week deze week wel weer gewonnen!!

Volgende week effen winnen van Zwammy en we doen weer bovenin mee:duim:
 

Abubakari

Well-known member
Eigenlijk is het competitievervalsing dat de eerste 12 coaches die tegen NAC moeten sowieso 3 punten krijgen. Even gekeken, ik moet in ronde 13 tegen NAC, hebben ze net een coach die wel kan winnen. Had ik toch even naar moeten kijken toen ik het schema in elkaar zette.
 

Pascallovic

Well-known member
Eigenlijk is het competitievervalsing dat de eerste 12 coaches die tegen NAC moeten sowieso 3 punten krijgen. Even gekeken, ik moet in ronde 13 tegen NAC, hebben ze net een coach die wel kan winnen. Had ik toch even naar moeten kijken toen ik het schema in elkaar zette.

Dat is niet handig nee.
 

Abubakari

Well-known member
Al denk ik wel dat zwammy volgende week wint, zwammy tegen Feyenoord, dat is net als Utrecht tegen Ajax. En 0 uit 12 lijkt me zelfs voor zwammy weinig.
 

Pascallovic

Well-known member
Al denk ik wel dat zwammy volgende week wint, zwammy tegen Feyenoord, dat is net als Utrecht tegen Ajax. En 0 uit 12 lijkt me zelfs voor zwammy weinig.
Ik sluit bij zwammy niks uit. 0 uit 12 niet, maar een overwinning in de Kuip ook niet. Een kampioenschap, dat sluit ik wel uit.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Na de rust in een 10-0-0 opstelling gespeeld. Niet meer gescoord, maar omdat we er ook maar 1 tegen kregen een keurige overwinning behaald.
Na de 1e speelronde leek het erop dat we het lastig zouden krijgen, maar De Graafschap staat gewoon in het linkerrijtje.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Dagje weg geweest maar nu dan de standen:
We hebben er vier aan de leiding maar al wel punt verlies en nog 2 met 0 punten:
In de hoofdklasse is er nog 1 zonder punt verlies en elk team heeft al minimaal 1 punt:

Eredivisie
1AjaxAbubakari3-722-15
2VitesseUnregistere3-720-14
3Willem IIPascallovic3-720-12
4FC EmmenPES53-718-13
5FeyenoordSusa3-624-21
6PSVMagikan3-621-17
7ExcelsiorKralinger3-620-20
8Fortuna Sittardfortuna19873-619-20
9De GraafschapSimon3-619-18
10AZMarinos3-418-15
11FC UtrechtReinoud3-417-17
12PEC ZwolleFC Zwolle Ole3-417-16
13SC HeerenveenSC Heerenveen3-317-18
14VVV VenloMaasveld3-115-22
15ADO Den HaagMario3-115-20
16Heracles AlmeloBernardo3-114-19
17FC GroningenSatyr3-014-26
18NAC Bredazwammy3-011-18
Hoofdklasse
1RVVHSchaakliefhebber3-923-13
2HSC'21De Groene Scout3-717-15
3sv HillegomJMD3-617-14
4Beerschot WilrijkKielse Rat3-613-14
5SC FeyenoordHankie3-315-18
6VC TrynwaldenSuikerbrood3-115-23
7Wanne EickelBanshee3-113-17
8SVZAndre3-111-13
 

Abubakari

Well-known member
Mooi debuut van Schaakliefhebber!

Zelf koploper gebleven. Volgende week opnieuw een topper, op bezoek bij nummer 2 Vitesse.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zo, NAC-uit, makkie. We waren wat laat omdat de bus in de file stond, waardoor we pas na 10 minuten en met een 1-0 achterstand begonnen. Dat hebben we daarna nog prima omgebogen. Rustig aan gedaan en met 3-4 de 3 punten gepakt.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Het programma voor het weekend :

Eredivisie :
FC Emmen (PES5) - De Graafschap (Simon)
VVV Venlo (Maasveld) - SC Heerenveen (SC Heerenveen)
Excelsior (Kralinger) - ADO Den Haag (Mario)
PSV (Magikan) - Willem II (Pascallovic)
Fortuna Sittard (fortuna1987) - FC Utrecht (Reinoud)
FC Groningen (Satyr) - PECZwolle (FC Zwolle Ole)
Heracles Almelo (Bernardo) - AZ (Marinos)
Vitesse (Unregistere) - Ajax (Abubakari)
Feyenoord (Susa) - NAC Breda (zwammy)
Hoofdklasse :
SC Feyenoord (Hankie) -Wanne Eickel (Banshee)
SVZ (Andre) -VC Trynwalden (Suikerbrood)
sv Hillegom (JMD)-RVVH (Schaakliefhebber)
Beerschot Wilrijk (Kielse Rat)-HSC'21 (de Groene Scout)
 

zwammy

Well-known member
Eigenlijk is het competitievervalsing dat de eerste 12 coaches die tegen NAC moeten sowieso 3 punten krijgen. Even gekeken, ik moet in ronde 13 tegen NAC, hebben ze net een coach die wel kan winnen. Had ik toch even naar moeten kijken toen ik het schema in elkaar zette.

Dat is niet handig nee.

Al denk ik wel dat zwammy volgende week wint, zwammy tegen Feyenoord, dat is net als Utrecht tegen Ajax. En 0 uit 12 lijkt me zelfs voor zwammy weinig.

Ik sluit bij zwammy niks uit. 0 uit 12 niet, maar een overwinning in de Kuip ook niet. Een kampioenschap, dat sluit ik wel uit.

Klaar met het theemutsje dames? Sta pas 7 punten achter he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan