Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat is een stevige uppercut dan. Gezien mijn aantal gescoorde doelpunten is mijn degradatie wel gerechtvaardigd, ik ben man genoeg om daar geen excuses rond te verzinnen.
Deze belangrijke ronde ivm Promotie Degradatie moeten we het doen met 8 wedstrijden om te voorspellen.
Daar Ajax - PEC pas op de 13e wordt gespeeld en dus niet meer mee kan tellen voor deze ronde.
Eredivisie :
De Graafschap (Simon) - ADO Den Haag (Mario)
Heracles Almelo (Bernardo) - FC Utrecht (Kielse Rat)
Excelsior (Kralinger) - PSV (Magikan)
Vitesse (Unregistere) - NAC Breda (De Groene Scout)
SC Heerenveen (SC Heerenveen) - Willem II (Pascallovic)
FC Groningen (Satyr) - VVV Venlo (Maasveld)
Feyenoord (Susa) - FC Emmen (PES5)
AZ (Schaakliefhebber) - Fortuna Sittard (fortuna1987)
Ajax (Abubakari) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) Hoofdklasse :
Xerxes (Reinoud) - sv Hillegom (JMD)
SC Feyenoord (Hankie) - VC Trynwalden (Suikerbrood)
V.V. de Schutters (zwammy) - SVZ (Andre)
Sporting Andijk (Marinos) -Berkum (Mommiej)
Met deze tussenstanden neemt PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) de leiding in de eredivisie.
En zijn VVV Venlo (Maasveld) op doelpunten voor (3 doelpunten minder als ADO Den Haag (Mario) en SC Heerenveen (SC Heerenveen) en FC Utrecht (Kielse Rat) gedegradeerd.
In de hoofdklasse zouden Andre , Suikerbrood en Hankie promoveren.
Hankie op doelpunten voor 64 tegen Reinoud 59 en JMD 52
Prima 1e helft. Na 3 mindere rondes de druk er even afgehaald. Vrij uit voetballen tegen de mannen van Unregistere en proberen het publiek te vermaken en vooral niet meer naar de stand op de ranglijst en de stand in de wedstrijd kijken. Het lukt aardig dit keer.
Moet wel zeggen dat je de VAR enigszins mee had toen hij die treffer van Beroklauw afkeurde. Maar goed, dat heb je soms. Hopelijk pakt mijn omzetting in de rust nog goed uit, maar ben bang dat we te weinig tijd zullen hebben.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.