Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2018/2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

banshee

Member
Jammer dat je stopt en ook jammer dat het voor (minstens) 5% aan mij ligt.

Dan heb je mijn reactie verkeerd begrepen / ge?nterpreteerd. Mijn besluit om te stoppen ligt niet aan iemand persoonlijk. Jij hebt de satekroketten gemaakt to wat het nu is: het beste en leukste topic van DVK.
Ik had slechts gehoopt dat ik een keer ?de wind mee? zou hebben, en dat was me niet gegund. Die 5% was de spreekwoordelijke druppel.
Deze speelronde is tevens de laatste in de VK league voor mij. Zoals ik al zei: het plezier is zoek, misschien helpt het als ik er mee stop.
 

JMD

Well-known member
Jammer dat je stopt en ook jammer dat het voor (minstens) 5% aan mij ligt.
Maar al bij de loting van de eerste ronde heb ik aan gegeven hoe het geregeld is qua extra 3 teams om op 16 deelnemers te komen. Nu weet ik wel dat minimaal de helft van de deelnemers dat soort dingen niet leest, maar toch.

http://www.devoetbalkantine.nl/show...Beker-Toernooi&p=436535&viewfull=1#post436535
Zonder een complete rel te willen veroorzaken, er staat in de door jou geciteerde post: 'bij gelijkspel return in het komende competitieweekend'
Er staat imo dus niet: als een gelijkspel te weinig punten heeft wordt een plek ingenomen door een betere verliezer. ;)
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Zo na de midweekse beslommeringen van een sate beker gaan we verder met ronde 11 van de competitie.
Nog drie ploegen zijn niet aan de aftrap verschenen.

Beerschot Wilrijk (Kielse Rat)
AZ (Marinos)
FC Groningen (Satyr)
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De standen na een paar minuten spelen nog weinig doelpunten op de velden :

Eredivisie :
Excelsior (Kralinger) - FC Groningen (Satyr) 0-0
Ajax (Abubakari) - Willem II (Pascallovic) 0-1
NAC Breda (zwammy) - Heracles Almelo (Bernardo) 0-1
AZ (Marinos) - De Graafschap (Simon) 0-0
PSV (Magikan) - Vitesse (Unregistere) 0-1
SC Heerenveen (SC Heerenveen) - FC Emmen (PES5) 0-0
FC Utrecht (Reinoud) - ADO Den Haag (Mario) 0-0
Fortuna Sittard (fortuna1987) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) 0-0
Feyenoord (Susa) - VVV Venlo (Maasveld) 0-0
Hoofdklasse :
HSC'21 (de Groene Scout) - Wanne Eickel (Banshee) 0-0
sv Hillegom (JMD) - VC Trynwalden (Suikerbrood) 0-0
SVZ (Andre) - RVVH (Schaakliefhebber) 1-0
Beerschot Wilrijk (Kielse Rat) - SC Feyenoord (Hankie) 0-0
 

Abubakari

Well-known member
Zonder een complete rel te willen veroorzaken, er staat in de door jou geciteerde post: 'bij gelijkspel return in het komende competitieweekend'
Er staat imo dus niet: als een gelijkspel te weinig punten heeft wordt een plek ingenomen door een betere verliezer. ;)

En daarboven staat: De 13 winnaars + de 3 hoogst scorende verliezers gaan door.
Beetje onduidelijk misschien, maar als banshee-Unregistere ook 12-12 was geworden dan hadden we 2 replays gehad dit weekend.
Als we nu 2 replays hadden gedaan hadden we met de verliezer van Utrecht - Ajax er bij drie verliezers met 12 punten gehad waarvoor maar 1 plek is, dan hadden die ook nog weer een play off moeten doen, vandaar dat ik voor de minst ingewikkelde oplossing heb gekozen, al voordat deze bekerronde begon.


(
 

JMD

Well-known member
Zo kan je het ook lezen inderdaad, maar voortaan dan maar even duidelijk erbij zetten wat je doet met gelijke spelen die lager scoren dan verliezers. Nu is het eigenlijk best vreemd dat er dus uit 1 duel niemand doorgaat. Was het ipv 10-10 10-9 geworden dan was de winnaar wel gewoon met 10 punten doorgegaan.
 

Abubakari

Well-known member
Zo kan je het ook lezen inderdaad, maar voortaan dan maar even duidelijk erbij zetten wat je doet met gelijke spelen die lager scoren dan verliezers. Nu is het eigenlijk best vreemd dat er dus uit 1 duel niemand doorgaat. Was het ipv 10-10 10-9 geworden dan was de winnaar wel gewoon met 10 punten doorgegaan.

Inderdaad, maar het is maar waar je voor kiest en ik heb van te voren al aangegeven wat de regel was, had je beter toen commentaar kunnen geven ipv achteraf. Maar zoals ik al zei minimaal de helft leest dat soort dingen niet eens maar het dan wel achteraf beter weten hoe het moest.
 

Abubakari

Well-known member
1-0 achter, maar Pascallo is te veel Ajacied om van Ajax te winnen, dus ik denk dat het wel goed komt.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Nog steeds zij onderstaande ploegen nog niet op het veld verschenen.

Beerschot Wilrijk (Kielse Rat)
FC Groningen (Satyr)

Als ze totaal niet gaan verschijnen worden ze vervangen door de voorspellingen van Wezeper88 en Go Ahead Kampen.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De ruststanden :

Eredivisie :
Excelsior (Kralinger) - FC Groningen (Satyr) 8-0
Ajax (Abubakari) - Willem II (Pascallovic) 3-5
NAC Breda (zwammy) - Heracles Almelo (Bernardo) 6-4
AZ (Marinos) - De Graafschap (Simon) 3-3
PSV (Magikan) - Vitesse (Unregistere) 3-4
SC Heerenveen (SC Heerenveen) - FC Emmen (PES5) 8-3
FC Utrecht (Reinoud) - ADO Den Haag (Mario) 3-3
Fortuna Sittard (fortuna1987) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) 3-6
Feyenoord (Susa) - VVV Venlo (Maasveld) 3-3
Hoofdklasse :
HSC'21 (de Groene Scout) - Wanne Eickel (Banshee) 3-5
sv Hillegom (JMD) - VC Trynwalden (Suikerbrood) 3-3
SVZ (Andre) - RVVH (Schaakliefhebber) 4-5
Beerschot Wilrijk (Kielse Rat) - SC Feyenoord (Hankie) (Go Ahead Kampen) 7 0-3

Alleen Kielse Rat nog niet gezien.
 
Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
Volgens mij staat het bij NAC - Heracles niet 6-4, maar 5-4

20:00 Excelsior - FC Groningen 2-1 0 punt
18:30 Ajax - Willem II 4-0 1 punt
18:30 NAC Breda - Heracles Almelo 2-1 3 punt
20:45 AZ - De Graafschap 4-0 1 punt
20:45 PSV - Vitesse 2-0 1 punt

Samen dus 6 punten
 

Abubakari

Well-known member
Zet je NAC op winst om je tegenstander aan de punten te helpen, wint NAC gewoon.:cab:
Ik lag op schema voor 3 punten met mijn voorspelde 1-1, moet die te Vrede zo nodig scoren.
En Groningen op winst die ook prompt winnen. Nee, aan jou zal het niet liggen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan