Ik vond het niet erg hoor.Excuses dat ik vorige week verstek heb laten gaan
Excuses dat ik vorige week verstek heb laten gaan
Thuis tegen Willem II, nadat we Feyenoord in De Kuip vernederd hebben hoop ik dat de mannetjes weer met beide benen op de grond staan, want deze klus wordt zwaar genoeg.
Jammer dat je een Ajacied de 2e plaats niet gunt en de tegenstander een bonus aanbiedt. Je denkt toch niet dat ik als Ajacied voornemens ben om de titel te pakken ten kostte van Ajax? Ik geef ook altijd netjes de 3 punten aan Ajax als ik ze tref. Voor plek 2 is een overwinning dit weekend gewoon belangrijk. Ook voor Ajax zodat wij de concurrenten kunnen blijven afstoppen richting plek 1.Vorige week een concurrent van mij verslagen, doe dat deze week weer en alle lege sat?kroket verpakkingen gaan naar Kralingen. Kun je zo weer een goeie spits voor halen, want we hebben hier nogal wat lege dozen.
Zelf thuis tegen PES5/Heracles. Zal weer spannend worden, maar dat is het wekelijks want het is vrij vaak zo dat ik maar met 1 punt verschil win. Ik doe het er ook dit weekend voor, 3 punten zijn 3 punten, maakt me niet uit hoe ik ze pak.