Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ja, RONDE 24. Ofwel de ronde des verderfs, de ronde des doods, de dag der dagen, het uur van de waarheid, de dag waarop de mannen van de Bernardo's en zwammy's gescheiden worden. RONDE 24 dus.
jobat_carnavalszat.jpg

De keeper van VVV was nog niet helemaal fit, maar werd gewoon opgesteld "Wat kan ons nou gebeuren tegen een degradatiekandidaat" aldus Maasveld.

De ronde waarin Maasveld dacht dat de carnavalsdip voorbij was en waarin VVV tegen degradant FC Groningen lekker uit kon buiken. Maar de minst gepasseerde verdediging van het Sat? Universum werd na rust aan alle kanten voorbij gelopen en zo werd nederlaag 3 op een rij een feit. Kielse Rat namens alle runners up en titelhopers bedankt! Kielse Rat is op slag favoriet voor de titel in de Hoofdklasse B.

De ronde ook waarin de klassieke clubs profiteerden, want ook nummer 2 FC Utrecht verloor. Ajax won de topper bij PEC, Feyenoord veegde degradatiekandidaat Heracles van de mat.
NAC en AZ schoten weinig op met hun onderlinge gelijkspel, maar met slechts 4 doelpunten verdien je ook niet meer dan een punt, dus da's logisch.

ca11bd0e-edaa-4952-86c3-d8240dd1572e__DSC2973.jpg

De poging tot intimidatie die gelukkig geen succes had. Dikke Marcellis heeft tegen Justin Kluivert gezegd dat hij de laatste Sat?kroket net opgegeten heeft. Kleine Kluivert is onthutst, maar herpakt zich als trainer/coach de Vries hem een gezinspak Sat?kroketten laat zien.

In de middenmoot wonnen PSV, Roda en Willem II, Sparta verloor en Twente won. In een competitie waarin de verschillen doorgaans klein zijn en het gevaar immer loert dure punten. Zullen we maar zeggen.

Over het loerende gevaar gesproken... Het zweet brak de kampioen van 2016, PES5, al uit toen hij op een flinke nederlaag afstevende, maar gelukkig kende Vitesse-Excelsior een winnaar waardoor Kralinger, de kampioen van 2017, net als de kampioen van 2016 aan degradatie ontsnapte. Bernardo vulde 1-1 in bij PEC-Ajax en degradeerde spontaan. Terecht natuurlijk, heel Arnhem vierde feest. Wat zeg ik, in het het hele Sat? Universum ging de vlag uit.
Kielse Rat had veel goals nodig, scoorde er ook heel veel, maar had er nog meer moeten maken. Dus ook Groningen knikkerde zijn trainer op straat. Bij ADO wil men nooit weer een PSV'er als trainer na het Mario echec, dus komt Hankie weer terug. Dat lijkt wel een Volendammer met zijn heen & weer gedoe tussen eredivisie en Hoofdklasse B, maar da's altijd beter dan een PSV'er in de Sat?kroket Competitie zeggen ze bij ADO.

58b838e67716f_Vitesse_2017_bekerfinale_Sparta.JPG

Dolle vreugde bij Vitesse, #BERNARDOUT!
Waregem-Vitesse_2.jpg

Het was op slag zomer in Arnhem, bevrijdingsdag deel 2, #BERNARDOUT!

Dan de Hoofdklasse.
zwammy was al zo goed als gepromoveerd maar slaagde er toch nog in het te verprutsen. Kampioen zou die worden. Maar bij de eerste 3 eindigen in de Hoofdklasse is al te lastig gebleken. Voor straf GEEN WOORDEN MAAR DADEN op zijn voorhoofd gezet. Zal hem leren.

JMD was al gepromoveerd en dus maakte de nederlaag tegen ASWH voor JMD niks meer uit. Wel voor zwammy, want die liep daardoor promotie mis. ASWH kende een nare zaterdag maar een goeie zondag. Al zijn ze nu wel in een week tijd twee trainers kwijt.
Sterker nog, ASWH verdwijnt uit de Sat?kroketten competitie. Dat is de prijs die Unregistere graag betaald, hij mag in Arnhem de puinhopen van Bernardo op gaan ruimen.
Hankie leunde voor rust wat achterover, gaf na rust even gas en zette een bedroevend zwakke zwammy aan de kant. De Dag van de WAARHEID en zwammy scoort 3 goals. Dat is het hele seizoen van zwammy kort samengevat.
b49d7a38-6215-4aa4-a9b6-aa9cad0469a5

zwammy druk met het vasthouden van de 0-1 voorsprong.

Hankie gaat naar ADO, JMD naar Groningen.
Succes. Ja, jij ook zwammy. Je zult het nodig hebben, anders wordt NAC komend seizoen weer door een ander gecoacht en zijn ze terug in de Juup tegen de tijd dagge eindelijk eens promoveert.

vv3xvmsa2o5h_wd640.jpeg

Bij NAC ging heel even het gerucht dat nu zwammy niet kwam Bernardo de nieuwe trainer zou worden.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Kan het niet mooier maken dan dat het is. Ik merk wel dat GUDOK een waardeloze brasclub is dus ik wil graag een andere. Je kan alleen maar winnen als je scoort dus ik wil graag naar VV de Schutters :duim:
 

JMD

Well-known member
Als zelfs amateurploegen je de laan uit gaan sturen zwammy, dan is het wel heel erg met je gesteld. :p
 

Unregistere

Well-known member
Ik ga straks een rondje lopen met Hertog om al vast een beetje te wennen aan de nieuwe omgeving. Heb al een plan neergelegd bij de directie om deze stoere roofvogel een nog prominentere plaats te geven in de commerci?le uitingen van de club. Binnenkort worden de eerste Hertog-telefoonhoesjes al op de markt gebracht als geste richting de smartphone generatie.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ja, RONDE 24. Ofwel de ronde des verderfs, de ronde des doods, de dag der dagen, het uur van de waarheid, de dag waarop de mannen van de Bernardo's en zwammy's gescheiden worden. RONDE 24 dus.
jobat_carnavalszat.jpg

De keeper van VVV was nog niet helemaal fit, maar werd gewoon opgesteld "Wat kan ons nou gebeuren tegen een degradatiekandidaat" aldus Maasveld.

De ronde waarin Maasveld dacht dat de carnavalsdip voorbij was en waarin VVV tegen degradant FC Groningen lekker uit kon buiken. Maar de minst gepasseerde verdediging van het Sat? Universum werd na rust aan alle kanten voorbij gelopen en zo werd nederlaag 3 op een rij een feit. Kielse Rat namens alle runners up en titelhopers bedankt! Kielse Rat is op slag favoriet voor de titel in de Hoofdklasse B.

Dat had allemaal wel wat vroeger gemogen, nu vlogen de doelpunten er als het ware vanzelf in.

Top dat ik automatisch Beerschot-Wilrijk krijg en niet ??n of andere obscure k*tclub waar ik nog nooit van gehoord heb! :duim:
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat had allemaal wel wat vroeger gemogen, nu vlogen de doelpunten er als het ware vanzelf in.

Top dat ik automatisch Beerschot-Wilrijk krijg en niet ??n of andere obscure k*tclub waar ik nog nooit van gehoord heb! :duim:

Jong Cambuur en Beerschot-Wilrijk in dezelfde competitie. Ik hoor het geklaag van de zaterdagverenigingen nu al. :jerry:
 

Abubakari

Well-known member
Unregistere was er met Vitesse er dus gewoon in gebleven. De andere twee clubs gaan er niet echt op vooruit.

De nieuwkomers

14. SC Heerenveen (SC Heerenveen) 24-31 155-152
15. Vitesse 24-31 (Unregistere) 149-170
-------------------------------------------------------
16. Heracles Almelo (PES5) 24-27 158-171
17. FC Groningen (JMD) 24-27 154-169
18. ADO den Haag (Hankie) 24-21 143-180


Wil jij ze er effe tussen zetten Zwolle Ol??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan