Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Enige verwijt wat ik bij Ajax kan krijgen is dat ik laatst de hele voorraad Sat?kroketten op heb gevreten waardoor de spelers voor, tijdens en na de wedstrijd Sat?kroketten gebrek hadden waardoor we nu opeens in een crisis zijn beland. Ik heb (schuldbewust) de sleutel van de voorraadkast echter ingeleverd, dus ik verwacht dat we dit weekend gewoon weer winnen en de draad weer oppakken. Zo niet, dan blijf ik ook gewoon aan want elke club is in mijn opinie gebaat bij een dictator en niet bij inspraak van allerlei Jan Doedels.

5a3d0bb178774-paniniabu.png
 

Unregistere

Well-known member
kroketje.JPG

Michiel Kramer ligt opeens zeer goed in de markt in het sat? Universum. Zou mij niet verbazen wanneer die straks een stapje hogerop gaat.

Wij zijn inmiddels met Michiel in gesprek. Hij denkt er serieus over na. Is wel klaar met 'het wereldje', wil graag gewoon een kroketje kunnen eten en onze selectie bevat een aantal vrienden van hem. Dus we maken kans, tenzij er nog een heel goed aanbod komt. Zelfde als met Sander Fischer, die hadden we in augustus ook bijna binnen tot Sparta belde.
 

Abubakari

Well-known member
Wij hebben ons versterkt met Jeroen Verhoeven, past beter in ons Sat? profiel dan Onana die we ervan verdenken dat ie zijn kroket in de prullenbak gooit als we niet kijken.
 

Unregistere

Well-known member
Wij hebben ons versterkt met Jeroen Verhoeven, past beter in ons Sat? profiel dan Onana die we ervan verdenken dat ie zijn kroket in de prullenbak gooit als we niet kijken.

Het schijnt dat Lozano ook niet eens een broodje mexicano lust. Vermoedelijk zet PSV hem dus op de transferlijst.
 

Kielse Rat

Well-known member
Godgloeiende, weer te laat komen opdagen. :oops: Na ??n wedstrijd zal de schade nog wel te dichten zijn vermoed ik. :eek:mg:
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Alleen bij de wedstrijd Excelsior (Kralinger) - FC Twente (De Groene Scout) is de stand op 1-0 gekomen.
Bij de rest allemaal een afwachtende en verdedigende houding 0-0.
Iedereen staat nu al wel op het veld.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
PEC Zwolle staat bij rust op een kleine voorsprong en kan bij winst dichter bij de koploper komen die op achterstand staat.

Ruststanden :
Eredivisie :
ADO Den Haag - PEC Zwolle (Mario-FC Zwolle Ole) 2-4
NAC Breda - FC Utrecht (Simon-Reinoud) 2-5
AZ - SC Heerenveen (Marinos-SC Heerenveen) 3-1
PSV - Vitesse (Magikan-Bernardo) 3-2
Excelsior - FC Twente (Kralinger-De Groene Scout) 3-4
FC Groningen - Sparta Rotterdam (Kielse Rat-fortuna1987) 4-3
Ajax - Willem II (Abubakari-Pascallovic) 4-1
VVV Venlo - Heracles Almelo (Maasveld-PES5) 3-4
Feyenoord - Roda JC (Susa-Satyr) 4-4
Hoofdklasse :
ASWH (Unregistere) - Wanne Eickel (Banshee) 5-2
SC Feyenoord (Hankie) - SV Hillegom (JMD) 4-5
GUDOK (zwammy) - VC Trynwalden (Suikerbrood) 5-5
 

Maasveld

Well-known member
Dankzij de laatste goal van die vrijdagse Fred Kroket sta ik met 3-4 achter in plaats van 5-2 voor. We moeten flink aan de bak!
 

Kielse Rat

Well-known member
Groningen speelt met het mes tussen de tanden, met als gevolg een kleine voorsprong voorlopig. Een signaal dat de chemie tussen spelers en coach nog niet is uitgewerkt? De ongetwijfeld spannende tweede helft zal het uitwijzen!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dankzij de laatste goal van die vrijdagse Fred Kroket sta ik met 3-4 achter in plaats van 5-2 voor. We moeten flink aan de bak!


Fred Kroket heeft zijn werk keurig gedaan. Al moet gezegd worden dat Morten Sat?by ook aardig heeft meegeholpen.
 

JMD

Well-known member
Waarom moet Friday die 3-1 er in schieten? Kon ie niet net als vorige week gewoon de bal missen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan