Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuikerBrood

Well-known member
Hoho, er wordt wel enige activiteit (in dit topic) van je verwacht, beetje zwetsen, bluffen, zwammy uitlachen, blij zijn of balen al naar gelang je resultaat, bijdragen fotoshoppen of anderszins knutselen is geen must maar wel mooi.

:D

Uit alle amateurclubs behalve SC Feyenoord (Hankie), GUDOK (zwammy), SV Hillegom (JMD), Wanne Eickel (Banshee) en ASWH (unregistere).
Je kunt dus gewoon voor je eigen local amateurclub kiezen.

Dan houden we het lekker Fries: vc Trynw?lden graag.
 

Abubakari

Well-known member
Nog zo'n Fries erbij. Man man.

Fryslan Boppe, of net Bernardo de Fries?

Maar mooi dat je mee wil doen. VC Trynwalden heb ik een tijdje terug nog zien spelen (wonnen ze de topper bij Groninger Boys met 2-6, dit weekend waren ze ook in Groningen, ging iets minder, 7-2 van Helpman verloren, maar dat terzijde).

Hier nog een staaltje knutselen uit de oude doos (C Marinos), maar opt heden weer aardig actueel:
21lsos5.png
 

Magikan

Well-known member
Ze staan tweede. En als Magikan zijn plek echt aan Mario af wil staan (mijn zegen heeft ie :D:duim:) gewoon weer waar ze horen, laatste. Zeg het maar Magikan, pas het zo voor je aan hoor.

Je brengt me nu aan het twijfelen, je wilt het wel heul graag :p

Misschien toch maar voor de uitdaging gaan en van die 2e een 1e plek proberen te maken ;)
 

Abubakari

Well-known member
Je brengt me nu aan het twijfelen, je wilt het wel heul graag :p

Misschien toch maar voor de uitdaging gaan en van die 2e een 1e plek proberen te maken ;)

Zelf weten, ik acht de kans groter dat je met ADO nog kampioen wordt en dat je met PSV (gezien de Sat?vloek) over 12 wedstrijden weer degradeert, maar je moet zelf maar weten wat je doet, alleen moet je niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb.

Nieuwe (volledige) hoofdklasse programma:
http://www.devoetbalkantine.nl/show...nd-Hoofdklasse&p=337099&viewfull=1#post337099

Week #1
Wanne Eickel (Banshee) - ASWH (Unregistere)
VC Trynwalden (Suikerbrood) - GUDOK (zwammy)
SV Hillegom (JMD) at SC Feyenoord (Hankie)

De eerste 3 promoveren dus na ronde 24.
 

Magikan

Well-known member
Zelf weten, ik acht de kans groter dat je met ADO nog kampioen wordt en dat je met PSV (gezien de Sat?vloek) over 12 wedstrijden weer degradeert, maar je moet zelf maar weten wat je doet, alleen moet je niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb.

Komt goed ;) En zoals ik al zei, de Hoofdklasse ligt me wel, haha... :p
 

Pascallovic

Well-known member
Zelf weten, ik acht de kans groter dat je met ADO nog kampioen wordt en dat je met PSV (gezien de Sat?vloek) over 12 wedstrijden weer degradeert, maar je moet zelf maar weten wat je doet, alleen moet je niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb.
Je hebt Bernardo wel hoog zitten met de gedachte dat ie zomaar even 13 punten achterstand in 12 wedstrijden gaat goedmaken op PSV. Hij heeft nog niet eens 13 punten:D
 

Abubakari

Well-known member
Ik ging er inderdaad vanuit dat #Bernardout was. Nu snap ik waarom Magikan zo zelfverzekerd over komt.

Nou ja, vijf of zes volgers met 23 punten, het is mij om het even, dit wordt (eindelijk weer eens) toch wel mijn seizoen, dus ze zoeken het maar uit daar onder mij.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Welkom Suikerbrood!


Alleen jammer van dat verrekte kunstgras daar bij VC Trynwalden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Net even het testament van Dik Wessels gelezen.
De komende 10 jaar staat dat wel garant voor een plek in de top van Sat?kroketten land voor FC Twente.

Ome Dik bedankt!!!!:duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan